#intervju Dr. Klement Podnar, strokovnjak za blagovne znamke:
Jasno je, da trgovce moti kakršen koli javni popis cen
‘Vlada se je postavila v shizofreno vlogo, ko po eni strani z graditvijo blagovne znamke Izbrana kakovost Slovenija želi doseči, da bi bili ljudje pripravljeni plačati več za domače izdelke, s primerjalnikom cen pa skuša zniževati cene pri trgovcih oziroma dviguje cenovno občutljivost porabnikov. S tega vidika se mi ne zdi najbolj smiselno, da je primerjalnik cen objavila na spletnem portalu Naša super hrana,« je do vladnega projekta popisovanja cen osnovnih živil v trgovinah kritičen dr. Klement Podnar s katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani.
Dr. Klement Podnar (Foto: Luka Cjuha)
Dr. Podnar je soavtor Strateškega načrta promocije kmetijskih in živilskih proizvodov 2019–2025, ki je podlaga tudi za promocijo znaka Izbrana kakovost Slovenija. T...