Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
petek, 17. maj 2024
15:00 Srečanje starejših krajanov Žužemberka, OŠ Žužemberk
17:00 Polžek Peter išče skriti zaklad, Olimpijski center Novo mesto Češča vas
18:00 Pohod po Poti zdravja, OŠ Dolenjske Toplice
18:00 9. srečanje vinogradniških pevskih zborov Dolenjske, KD Trebnje
18:00 ''Skleda polna meda'', Hiša žive dediščine Bela Cerkev
VečBela krajina
petek, 17. maj 2024
15:00 - 23:00 Vinska vigred v Metliki, različna prizorišča Metlika
19:00 Orhidejada v Krajinskem parku Lahinja - predavanje, info točka Veliki Nerajec
20:00 Prireditev ''Veselje je pri nas'', dvorana Sinji Vrh
sobota, 18. maj 2024
09:00 Orhidejada v Krajinskem parku Lahinja - voden pohod, zbor pred info točko Veliki Nerajec
10:00 - 23:55 Vinska vigred v Metliki, različna prizorišča Metlika
VečPosavje
petek, 17. maj 2024
12:00 - 19:30 3. mednarodni rokometni turnir veterank in veteranov, ŠD Dobova
19:00 Koncert orkestrov in zbora Glasbene šole Brežice, Grajsko dvorišče Brežice
19:00 Pesem Posavja 2024 - 1. koncert, grad Brestanica
sobota, 18. maj 2024
09:00 - 14:00 Dan odprtih vrat podjetja CNC obdelava kovin Borštnar Tržišče
09:00 Pohod po Krekovih stezicah, zbor pri Gostilni Repovž Šentjanž
Več10.5.2023 | 11:50 | STA; M. K.
Ljubljana/Novo mesto - Na letošnjem dogodku o digitalnih trendih Diggit, ki je včeraj potekal v Ljubljani, so podelili 17 zlatih in šest velikih nagrad diggit. Pet zlatih in tri velike so prejeli v novomeški DROM Agency, tri zlate in tri velike nagrade pa Agencija 101, so sporočili organizatorji iz Marketing magazina.
DROM Agency je velike nagrade prejela za projekt Ti sam fejlaj - Joker Out approva, ista kampanja je dobila tudi zlato nagrado v kategoriji influencerji, ter za digitalni oglas Cockta - Tvoje telo. Tvoja stvar, ki je prejel tudi zlato nagrado v kategoriji blago široke potrošnje, in za Šopek iz Lidla, ki je tudi prejemnik zlate nagrade v kategoriji trgovina.
Zlati nagradi so poleg omenjenih treh prejeli še v kategorijah IT & telekomunikacije in posebni digitalni projekti za projekt Spletne brihte - največji spletni kviz na svetu ter v novi kategoriji samopromocija agencij, kjer so zmagali s svojim profilom na TikToku.
Agencija 101 je velike nagrade prejela za digitalno akcijo Lepo je biti kmet, ki je prejela še zlato nagrado, za virtualno pomočnico M.A.I.A., ki je agenciji prinesla še zlato nagrado v kategoriji raba podatkov, ter za znamko Argeta Junior Kreativno razmišljanje otrok, ki je dobila tudi zlato nagrado v kategoriji mediji in zabava.
Zlate nagrade diggit so prejele še digitalna agencija CNJ za spletno stran za donacije in ozaveščanje PiroMaček Shop, Zavarovalnica Generali za projekt Personalizirani videi za obnovo avto zavarovanja z AI asistenco, kreativni studio Trampolin pa za Big Bangov tridimenzionalni billboard.
V novih kategorijah učinkovitostnega marketinga, oblikovanja in uporabniške izkušnje so slavile agencije POINT OUT za akcijo Črni Peter/k, agencija Sonce.net za preznamčenje naročnika Mjob in AV studio, ki je zasnoval aplikacijo i.triglav. Luna TBWA je prejela zlato nagrado za spletno mesto Laško Skočimer, Turizem Ljubljana pa za profil na TikToku @VisitLjubljana.
Organizatorji Diggita so v letošnji deseti izvedbi dogodka četrtič podelili tudi priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji. Zlati likalnik za digitalno osebnost leta je prejel namestnik direktorja Httpoola Timotej Gala.
Predsednik 13-članske žirije, sicer ustanovitelj in direktor agencije Engagency, Jure Doler je povedal, da je vzpodbudno, da se je za nagrade potegovalo več kot 70 projektov. "Med prijavljenimi projekti smo lahko zaznali, da agencije in podjetja sledijo globalnim smernicam in trendom, nekaj projektov je tudi takih, da si trende digitalnega oglaševanja upa celo narekovati. Posebej pohvalno je, kadar prav digitalne aktivacije predstavljajo osrčje celostnih kampanj," je dejal.
Slika 1: Foto: Marketing magazin
Povezane objave
Ocene komentarjev