Avto.info

Porsche macan

Prenovljen, a poslastici prihajata kasneje

Porschejev kompaktni športni terenec macan je dočakal prvo prenovo, ki pa ni bila le kozmetična, ampak prinaša zelo razburljive novosti.

Petek, 23. julij 2021

Čeprav ni najdražji, najhitrejši in najatraktivnejši, je macan zagotovo eden najpomembnejših Porschejevih modelov, zato je njegova prenova toliko večja reč. Da ne bi pozabili, da gre za izrazito športno znamko, so vsi motorji postali zmogljivejši. Popolnoma električne različice sicer še ni v ponudbi, saj ta na drugi platformi prihaja prihodnje leto, pa tudi najzmogljivejšega turba še ni, a so zato na voljo trije bencinski stroji. Osnova je še vedno dvolitrski štirivaljnik, a na novo zasnovan in z močjo 195 kW (265 KM). Tako kot vse ostale ima tudi ta izvedba serijski štirikolesni pogon indvosklopčni samodejni menjalnik PDK. Stopničko višje je macan S, katerega 2,9-litrski šestvaljnik s pomočjo prisilnega polnjenja zmore 20 kilovatov več kot prej, kar pomeni, da ima 280 kW (381 KM). Dovolj za pospešek do stotice v vsega 4,6 sekunde. Še tri desetinke hitreje pa enako hitrost doseže GTS, ki je trenutno tudi najzmogljivejši v ponudbi. Zgovoren je že podatek o njegovi moči, ki se je z 324 kW (441 KM) izenačila z izvedbo turbo pred prenovo. Samo ugibamo lahko, kaj to pomeni za »pravi« turbo, katerega prihoda še niso potrdili.

Jasno, da se Porschejevi inženirji niso ustavili le pri motorjih, ampak so vse, kar vpliva na vozne lastnosti temeljito dodelali. Tako podvozje, ki pri izvedbah S in GTS serijsko vsebuje zračno vzmetenje, kot bolj odziven in precizen volanski mehanizem.

Mimo digitalizacije danes v svetu avtomobilizma ne gre, kar je jasno tudi v notranjosti macana. Dokaz za to so gumbi na dotik, ki so na armaturni plošči zamenjali klasične, napredoval je tudi velik osrednji zaslon na dotik, informacijsko-zabavni sistem pa po novem omogoča tudi glasovne ukaze. Oblikovno v notranjosti ni večjih sprememb, omeniti pa vseeno velja volanski obroč, ki si ga je macan izposodil kar pri glavi družine – modelu 911. Navzven je sprememb nekoliko več, tako spredaj kot zadaj, kjer se bohoti difuzor, za dodatno izstopanje pa skrbita še dve novi barvi karoserije.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.