Avto.info

Peugeot 3008 in 5008 hybrid

Blagi hibrid za več kot le blage prihranke

Peugeot je v modela 3008 in 5008 vgradil nov blago-hibridni pogonski sklop, ki v primerjavi s klasičnim bencinskim obljublja do 15-odstotno zmanjšanje porabe goriva.

Petek, 17. februar 2023

Prva, ki sta prejela Peugeotov 48-voltni blagi hibridni sistem sta križanca 3008 ter nekoliko večji 5008. Nosi oznako hybrid 48V in ga sestavljata 1,2-litrski bencinski motor nove generacije s 100 kilovati (136 KM) ter elektromotor z močjo 21 kW (28 KM) in 55 Nm največjega navora. Elektromotor je spojen z menjalnikom, ki je v tem primeru dvosklopčni in ima šest stopenj prenosa.

Tudi omenjeni bencinski motor ni enak kot smo ga pri tej znamki vajeni, ampak deluje po principu Millerjevega cikla (pogosta izbira za hibridne pogone). Pri Peugeotu trdijo, da opisana kombinacija omogoča do 15 odstotkov nižjo porabo goriva in izpuste (126 gramov CO2/km pri 3008 in 128 gramov CO2/km pri 5008). Še bolj pogumna trditev je, da naj bi več kot 50 odstotkov časa vozil v popolnoma električnem načinu, torej brez emisij.

Prednosti zmogljivega blago-hibridnega pogona niso le v varčnosti, ampak je električna pomoč dobrodošla tudi pri naglem pospeševanju, kjer do izraza pride ugoden navor elektromotorja. Po drugi strani se energija med zaviranjem s pomočjo elektromotorja, ki takrat prevzame vlogo generatorja, lahko shranjuje v baterijo. Slednja ima razmeroma skromno kapaciteto (898 Wh), a je zaradi kompaktnosti lahko pospravljena kar pod sovoznikov sedež.

Od običajnih različic se bosta 3008 in 5008 v notranjosti razlikovala po nekoliko drugačni digitalni instrumentni plošči. Tam se bodo prikazovali podatki o 100-odstotno električni vožnji, pretoku energije v sistemu, stopnji napolnjenosti baterije, izbiri voznega programa (Charge, Eco, Power) in odstotku prevožene razdalje z električnim pogonom.

Čeprav bo sprva na voljo le v dveh modelih, kjer bo motor nadomestil aktualni 1,2-litrski bencinski motor puretech 130 s samodejnim menjalnikom, bo kmalu na voljo tudi v drugih modelih znamke.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.