Prve testne vožnje so potrdile, da 408 ne stavi na športno, ampak uglajeno vožnjo. To ne pomeni, da ne zmore biti hiter in dinamičen, a mu to ne pristaja. Lagodna in udobna vožnja je tisto, kar ga dela posebnega, in kot že rečeno, na trenutnem avtomobilskem trgu tudi tako drugačnega. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Prve testne vožnje so potrdile, da 408 ne stavi na športno, ampak uglajeno vožnjo. To ne pomeni, da ne zmore biti hiter in dinamičen, a mu to ne pristaja. Lagodna in udobna vožnja je tisto, kar ga dela posebnega, in kot že rečeno, na trenutnem avtomobilskem trgu tudi tako drugačnega. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Pri Peugeotu so ugotovili, da imajo med modeloma 3008 in 508 še kar nekaj prostora. Predstavili so nam model 408, popolnoma novo oblikovno različico, nekakšno CUV-limuzino oziroma fast back.

V primerjavi s 508 stoji na enaki platformi, je v dolžino daljši in ponuja več prostornosti, pa je njegova konfekcijska številka vseeno manjša. Ni pa posebna zgolj njegova velikostna oznaka, zanimiva je tudi oblika.

Francozi pravijo, da je to edini avtomobil v razredu, ki ponuja silhueto fast back, hkrati pa je od klasičnih limuzin višji za okoli pet centimetrov, s čimer zagotavlja predvsem dobro počutje in boljši pregled nad cesto in dogajanjem na njej.

Aurélie Bresson, produktna vodja Peugeot 408, je za Avtomobilnost povedala: "Ta avtomobil je zelo dober kompromis med izpusti ogljikovega dioksida in učinkovitostjo."

408 zagotavlja nadpovprečno udobje. 408 je radodaren s prostorom in položajem sedenja tudi za potnike na zadnji klopi. In če je v avto več ljudi, ti potrebujejo odlagalne površine. Tudi tu 408 ne razočara, saj je v prtljažniku 536 litrov uporabne prostornine, ki se z zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev poveča na ogromnih 1.611 litrov. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
408 zagotavlja nadpovprečno udobje. 408 je radodaren s prostorom in položajem sedenja tudi za potnike na zadnji klopi. In če je v avto več ljudi, ti potrebujejo odlagalne površine. Tudi tu 408 ne razočara, saj je v prtljažniku 536 litrov uporabne prostornine, ki se z zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev poveča na ogromnih 1.611 litrov. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Preizkušena tehnologija

Že poznana priključna hibrida bosta torej dva, na izbiro bo sistemska moč 225 ali 180 konj, za voznike, ki pa si z elektriko še niso podali roke, pa bo edina izbira 1,2-litrski 3-valjni bencinski motor, ki bo ponujal 96 kW. Za prestavljanje bo v vseh različicah skrbel 8-stopenjski samodejni menjalnik, saj pri Peugeotu pravijo, da le ta zagotavlja brezskrbnost in učinkovitost.

408 je zagotovo zelo pogumna poteza, predvsem pa dobrodošla, saj vse več znamk za prihodnost po večini pripravlja le še večje ali manjše križance. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
408 je zagotovo zelo pogumna poteza, predvsem pa dobrodošla, saj vse več znamk za prihodnost po večini pripravlja le še večje ali manjše križance. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Če bo 408 ponujal drugačno obliko, je več znanega v notranjosti. Že poznani i-cockpit seveda prinaša manjši volanski obroč in poseben pogled na merilnike, pri čemer so ti na novem 10-palčnem popolnoma prilagodljivem ekranu, ki v najboljši različici GT ponuja tudi 3D-tehnologijo. Sredinski, enako velik zaslon je pomaknjen malo nižje, da bi bil bolj pri roki voznika. Dobrodošle so velike tipke pod zaslonom, saj so popolnoma prilagodljive, voznik pa si preko njih ustvari poljubne bližnjice.

Podrobno so nam vozilo približali Peugeotovi sogovorniki. Več o tem zanimivem avtomobilu v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.