Izola z rastjo obiska v predsezoni in novimi promocijskimi aktivnostmi

Turistično združenje Izola je tudi letos oblikovalo vrsto promocijskih aktivnosti, s katerimi se Izola vse bolj postavlja na turistični zemljevid Slovenije in širše. Prizadevanja po besedah direktorja združenja Deana Kocjančiča že dajejo otipljive rezultate. V predsezoni je letos Izola imela 16 odstotkov več nočitev kot v enakem obdobju 2019.

 Foto: Vir: Občina Izola/ Jaka Ivančič
Foto: Vir: Občina Izola/ Jaka Ivančič

IZOLA > Od januarja do maja letos so v Izoli skupaj našteli dobrih 41.500 prihodov, gostje pa so ustvarili skoraj 125.000 prenočitev. V primerjavi z letom 2019 to predstavlja 26-odstotno povečanje števila prihodov in 16-odstotno rast števila prenočitev, so po današnji novinarski konferenci, na kateri so med drugim predstavili letošnji promocijski kampanji, sporočili iz Turističnega združenja Izola.

V Izoli še vedno prednjačijo domači gosti, ki so ustvarili 73 odstotkov vseh prenočitev. Z izjemo italijanskega trga se je tujski promet s primarnih trgov, kamor sodita Avstrija in Nemčija, zelo približal ali celo presegel številke predkoronskega obdobja.

"V zadnjih letih na Turističnem združenju Izola skozi razvojne in promocijske aktivnosti Izolo vse bolj postavljamo na turistični zemljevid tako Slovenije kot širše. Prizadevanja v tej smeri dajejo kar otipljive rezultate. Skupaj s ponudniki se veselimo prihajajoče sezone in upamo, da se bo tako kot lani podaljšala tudi krepko v jesen," je povedal direktor Turističnega združenja Izola Dean Kocjančič.

Letošnje promocijske aktivnosti se v Izoli, ki je lani prejela zlati znak Slovenia Green, ponovno osredotočajo na vlogo domačinov. K sodelovanju so povabili znan igralski par Mojco Fatur in Klemna Slakonjo, ki se v okviru promocijske kampanje, imenovane Zelene skrivnosti Izolanov, znajdeta v kočljivih situacijah, pomagajo pa jima domačini.

V komičnih videih so tako predstavljene dileme, kot so: z avtom v center ali raje ne, so školjke primeren spominek, pikniki na plaži, pitje vode iz plastenke ali pipe, lulanje po mestu in druge dileme. Nekateri videi so že objavljeni na družbenih omrežjih in kanalu YouTube, na združenji pa si ob tem obetajo, da bodo z znanima slovenskima obrazoma dosegli še več ljudi in jih ozavestili o pomenu pravilnega ravnanja z okoljem.

V Izoli so med drugim zasnovali tudi kampanjo Dan z domačinom, ki izhaja iz že doslej uspešnega koncepta predstavitve destinacije iz prve roke. Prav tako nadgrajujejo ponudbo, povezano s kulturo dediščino, med drugim butično doživetje Rimski okusi pod zvezdami, ki se odvija v arheološkem parku.

Izolana - hiša morja je lani postala bogatejša za maketo Izole, na kateri se predvaja projekcija zgodovine Izole. Produkt Izola - digitalni otok pa so letos dodelali z naracijo in tako je doživetje, ki ga projekcija na maketo ponuja, še privlačnejše, ocenjujejo v združenju.

Napovedujejo še, da se bo po dveh uspešnih izvedbah Pomola okusov ta kulinarična zgodba na severnem pomolu letos nadaljevala prve sobote septembra, oktobra in novembra.


Najbolj brano