Osvežitev na sredini življenjskega cikla naj bi Citroënovemu križancu še naprej zagotavljala konkurenčnost v razredu. Že na prvi pogled so opazne spremembe sprednjega dela – ta ob drugačnem emblemu dobiva manjšo masko sodobnejše zasnove v kombinaciji z LED svetlobnimi trakovi, ki povezujejo sprednja žarometa.
Na novo zasnovanem sprednjem odbijaču so dodatno poudarili odprtine za zajem zraka, novo podobo pa dobivajo tudi sprednje meglenke ter spodnji del odbijača s kovinskim videzom. Nekaj manjših sprememb so namenili zadnjemu delu, kjer najbolj izstopajo drugačne zadnje luči, videz pa zaokrožajo nova 18-palčna platišča in črni pokrovi stranskih ogledal.
Notranjost prenovljenega Citroëna C5 Aircross so posodobili po vzoru notranjosti modela C5 X. Med drugim dobiva nov multimedijsko-informacijski sistem s sredinsko nameščenim 10-palčnim zaslonom na dotik, medtem ko se pred voznikom nahaja digitalna instrumentna plošča z 12,3-palčnim zaslonom. Spodnji rob zaslona se izteka v nekoliko ožje odprtine ventilacijskega sistema in novo sredinsko konzolo z minimalističnim izbirnikom prestav. Za udobje bo poskrbljeno s sedeži Advanced Comfort, ki ob dodatnem oblazinjenju lahko nudijo tudi možnost ogrevanja in masaže.
Paleta pogonskih sklopov, ki bodo na voljo v novem Citroënu C5 Aircross, bo zajemala bencinske in dizelske motorje, na voljo pa bo tudi kot priključni hibrid. V tem primeru bo pogonski sklop sestavljen iz bencinskega motorja PureTech 180 S&S in električnega motorja v kombinaciji z baterijskim paketom kapacitete 13,2 kWh s sistemsko močjo 165 kW (225 KM) in 55-kilometrskim električnim dosegom.
Prenovljeni Citroën C5 Aircross naj bi bil na voljo v evropskih prodajnih salonih tekom letošnjega poletja.
Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Citroën.)
Mnenja uporabnikov
5 komentarjev za "Prenova Citroënu C5 Aircross prinaša sodobnejši videz"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Odkar sem v sluzbi vozil prvic prejsnjo generacijo berlingota, sem kar na hitro odpisal citroene. Zdaj, ko pa sem vozil novega c4, pa moram reci, da bi ga imel. Udobje, blazenje lukenj, to je na cisto drugem nivoju kot drugje (tudi v premium segmentu).
Prenova c5 gre pa tudi vizualno v pravo smer.
Jebiga, staraš se 🙂
? Res je, da vsako leto bolj cenim udobne in tihe avte, to ima vsekakor vezo z emso.
Jaz do voznje novega c4 nisem izkusil nikoli pregovorne citroenovske udobnosti, res pa je, da sem vozil od citroenov samo prejsnjega berlingota, ki je katastrofa na cesti v vseh vozniskih pogledih in 10 dni v Grciji ds4, ki je bil pa trd za znoret.
čemu sredinska konzola, kot da bi imel v majhnem stanovanju velik klavir
Veliko mi je lepši kot prej.