[Foto] S čigavim denarjem do vratu zadolžena stranka mladim plačuje hvaljenje Fajonove na TikToku?

Datum:

Socialni demokrati se pri svoji volilni kampanji poslužujejo vseh možnih prijemov – tudi novačenja mladih, ki jim za objavljanje posnetkov na družabnih omrežjih ponujajo relativno visoko plačilo. Če sodimo po ceniku, je stranka SD za deset objav na TikToku pripravljena plačati 1000 evrov, kar je prav gotovo lahko mamljiva ponudba, ne le za mlade. Drugo vprašanje je seveda, ali so si influencerji za tak denar pripravljeni umazati ime in kvariti ugled – plačanih političnih objav jim prav gotovo ne gre šteti v čast, četudi je plačnik po vsej verjetnosti prikrit. Da si s takim umazanim početjem ugled uničuje tudi stranka SD, sicer ne moremo trditi, ponosni nasledniki komunistov imajo tudi pri tem povsem “drugačne” kriterije.

Neimenovana agencija je v sodelovanju s stranko SD pripravila kampanjo na družabnem omrežju TikTok. V ta namen so tudi oblikovali okvirne scenarije oziroma navodila, kaj je treba posneti – da ne bi šlo kaj narobe, se posnetke seveda pošlje v predogled, saj jih mora agencija (ali pa stranka SD) odobriti. Videti je, da so k sodelovanju povabili tudi mnogo naključnih posameznikov, ki se ukvarjajo z oblikovanjem vsebine na družabnih omrežjih oziroma so nekakšni influencerji.

Agencija je omogočila več vrst sodelovanja, in sicer je plačilo za 3 posnetke, ki jih uporabnik objavi na svojem TikTok profilu 300 evrov. Možna je tudi opcija, da sodelujoči uporabnik do volitev objavi deset posnetkov, cena za to obliko sodelovanja pa iz sporočila ni razvidna. Če upoštevamo, da je cena enega posnetka 100 evrov, bi lahko sklepali, da ponujajo tisočaka. Kar je za mlade nedvomno mamljiva ponudba, ki prepriča – veliko bolj kot vrednote, ki jih v sporočilu pripisujejo predsednici SD Tanji Fajon. Ob tem ne smemo pozabiti, da gre po vsej verjetnosti tudi za primer prikritega oglaševanja.

Vseeno pa nekateri mladi razmišljajo s svojo glavo in jih tovrstne ponudbe ne premamijo. Uporabnica Instagrama Lili, ki se ukvarja z oblikovanjem digitalne vsebine in živi v Budimpešti, je tako zapisala: “Za katero stranko gre, sploh nima veze. Ampak to zame niso lepe igrice.” Dodala je tudi, da je zanjo plačano sodelovanje in polaganje besed v usta “dirty”, torej umazano početje.

Foto: Instagram

Podobno meni tudi Laura, prav tako oblikovalka vsebine, ki je na Instagramu napisala: “Zanimivo, kako se je tudi politika preselila na socialna omrežja. Ne vidim razlogov, zakaj bi jaz osebno spodbujala druge, koga naj volijo. Vsak naj voli tistega, za katerega meni, da bo svojo nalogo pravil najbolje.” Ob tem je še pripomnila, da se ji zdijo interesantne cene za opravljeno delo – še posebej glede na delikatno vsebino.

Foto: Instagram

Ste na TikToku že zasledili kakšno objavo s prizvokom stranke SD?
Naleteli smo torej na dve osebi, pri katerih novačenje stranke SD ni uspelo in sta svoje nasprotovanje takemu početju tudi javno izpostavili. Lahko si zgolj predstavljamo, koliko je tistih, ki se nočejo zameriti in ponujenega plačila za ustvarjanje SD propagande raje ne omenjajo – in pa seveda tistih, ki so iz takšnega ali drugačnega razloga ponujeno delo tudi sprejeli. Lahko pa smo prepričani, dana posnetkih slednjih ni in ne bo zabeleženo, da gre za plačano objavo, še manj pa da je plačnik stranka SD.

Sara Kovač

Sorodno

Zadnji prispevki

Veliko druženje članov SDS na Ptuju z evropskimi kandidati

Na Ptuju se je v nedeljo, 21. aprila 2024,...

Predsednica države priznala, da so ljudje upravičeno jezni

Obljube Golobove vlade, kako bodo pomagali "poplavljenim", so bile...

Bo Poljska dobila jedrsko orožje, če Trump zmaga na predsedniških volitvah?

Poljski predsednik Andrzej Duda je potrdil pogovore z nekdanjim...

Negativne posledice “fajonizma” bomo čutili še desetletja

"Feministična zunanja politika" Tanje Fajon je slovensko politiko tako...