Komentar

Kako rešiti težave na področju oskrbovalnih verig

Poročilo Bele hiše poziva k temu, da ostane čim večji del oskrbovalnih verig v Ameriki. To velja zlasti za področje proizvodnje. A kako bi to dosegli?
07.12.2021 12:44
Čas branja: 4 min

V nadaljevanju:

Nekoč so bile globalne oskrbovalne verige zadnja stvar, ki je skrbela oblikovalce politik. Še najbolj so se z njimi ukvarjali akademiki, ki so proučevali možna povečanja učinkovitosti in...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 14,99 EUR

     
    mailtimer.io

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa.

  • Finance - testni dostop

    [Omejena ponudba] Odklenite celotno vsebino članka in izkoristite 14-dnevni testni spletni dostop do Finance.si!

    14-dnevni spletni dostop se ob izteku zaključi in vas ne zavezuje k naročilu časnika Finance. Povezavo do naročilnice najdete » TUKAJ «.

    Finance testni dostop

    avtor1
    Daron Acemoglu

    Daron Acemoglu, profesor ekonomije na MIT, je z Jamesom A. Robinsonom soavtor knjige Why Nations Fail: The Origins of Power, Prosperity and Poverty and The Narrow Corridor: States, Societies, and the Fate of Liberty.

    FINANCE
    Bo deglobalizacija zagon za inflacijo?
    Finance
    Dalia Marin Bo deglobalizacija zagon za inflacijo? 2

    Če bodo s temeljito preobrazbo transporta cene ostale visoke, kot trdijo nekateri opazovalci, bi to lahko povzročilo spiralno rast plač in cen v bogatih državah, saj bodo delavci ob naraščajočih cenah življenjskih potrebščin zahtevali izenačitev kupne moči.

    FINANCE
    Manager
    Boste še vedno kupovali na Kitajskem?
    Manager
    ManagerNataša Koražija Boste še vedno kupovali na Kitajskem?

    Zadnjih 25 let so se nabavni menedžerji ukvarjali z iskanjem dobaviteljev na Kitajskem, zdaj prihaja v ospredje regijski ekonomski nacionalizem.

    FINANCE
    Transport in logistika
    Ladjarji podžigajo inflacijo: kako bodo podivjane ladijske voznine udarile po vašem žepu
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNataša Koražija Ladjarji podžigajo inflacijo: kako bodo podivjane ladijske voznine udarile po vašem žepu 3

    Ladijske voznine so približno štirikrat višje kot pred pandemijo, umirjanja ni na obzorju, ladjarji bodo k podražitvi končnih izdelkov prispevali 1,5-odstotka, v nekaterih primerih pa 7,5 odstotka, pišejo v poročilu Združenih narodov

    FINANCE
    Vlagatelj Maks
    Maksov piknik vlagateljev: resna vlagateljska vprašanja ob sproščenem ozračju
    FINANCE
    Transport in logistika
    Oskrbovalne verige prihodnosti: Dražji prevoz, regionalizacija in novi pritiski
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNataša Koražija Oskrbovalne verige prihodnosti: Dražji prevoz, regionalizacija in novi pritiski

    Z nabavniki, logisti in ekonomisti o rasti cen nabave, prevoza, deglobalizaciji, inflaciji in drugih lekcijah epidemije

    FINANCE
    Konec globalizacije? 
    Finance
    Rok Pikon Konec globalizacije?  4

    O koncu globalizacije smo govorili že večkrat. A vedno se je izkazalo, da si globalizacija včasih vzame samo malo počitka.

    FINANCE
    Manager
    Manevrskega prostora ni veliko
    Manager
    ManagerJoseph Stiglitz Manevrskega prostora ni veliko 2

    Trg dela se je spremenil kot še nikoli doslej in nekatere spremembe utegnejo ostati trajne. Številni delavci se sprašujejo, ali se sploh splača delati. Zakaj prenašati toliko stresa v tako slabih razmerah za tako skromno plačilo?