MotoGP

Domenicali: Ducati ima vse možnosti, da v naslednji sezoni osvoji vse

Rim, 20. 12. 2021 11.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
46

Izvršni direktor podjetja Ducati Claudio Domenicali je prepričan, da bo prihodnja motociklistična sezona povsem rdeče obarvana. Avstralec Jack Milles in (ali) Italijan Francesco Bagnaia naj bi po njegovem mnenju odkrito napadala laskavi naslov, ob tem pa poskrbela, da bo tudi konstruktorska lovorika odšla v roke tega italijanskega podjetja s sedežem v Bologni. Rdeča ekipa je že lani podaljšala pogodbo za sodelovanje v elitnem motociklističnem svetovnem prvenstvu motoGP vse do leta 2026.

Več videovsebin
  • Balanca: rezime sezone
    13:45
    Balanca: rezime sezone
  • Iz 24UR: Dirkači prvenstva motoGP so se preselili v Jerez
    02:24
    Iz 24UR: Dirkači prvenstva motoGP so se preselili v Jerez
  • Iz 24UR: V Valencii slovo Rossija
    02:11
    Iz 24UR: V Valencii slovo Rossija
  • Iz 24UR: Po zadnji dirki zna prvak v moto2
    00:41
    Iz 24UR: Po zadnji dirki zna prvak v moto2
  • Iz 24UR: V Valencii zadnja dirka sezone
    01:44
    Iz 24UR: V Valencii zadnja dirka sezone

Dorna Sports in Ducati sta lani podaljšala pogodbo, ki velja od leta 2022 do 2026. V prihajajoči sezoni 2021 bosta za Ducatijevo tovarniško moštvo še naprej nastopala Avstralec Jack Miller in Italijan Francesco Bagnaia. Ducati, kot piše italijanski časnik Corriere Dello Sport z nasmeškom na licih gleda v prihodnost in tudi pozdravlja rezultate, ki jih je rdeča družina dosegla v minuli sezoni, čeprav se na koncu ni okitila z najbolj laskavim naslovom. "Zelo sem zadovoljen. Kaj zadovoljen, kar kričim od veselja po naši zares dobri sezoni," je za milanski športni časnik med drugim dejal izvršni direktor podjetja Ducati Claudio Domenicali

V končnem seštevku motociklistične sezone za leto 2021 je Francoz Fabio Quartararo zbral 278 točk, Italijan Francesco Bagnaia 252, Španec Joan Mir pa 208.

"Prvič smo v prvi vrsti, prvič smo prišli do trojne zmage. Vse to v minuli sezoni. Vse skupaj je odlična podlaga za leto 2022, ko bomo še bolj izostrili pričakovanja, ko bodo naši cilji še precej višji," sporoča Domenicali. "Bagnaia je dokončno eksplodiral v Aragonu. Štiri zmage na zadnjih šestih dirkah povedo vse, ob tem smo dosegli cel kup uvrstitev na zmagovalni oder. Če potegnem črto, je za nami skorajda sanjska sezona." Domenicali je poleg dirkačev na vsa usta hvalil tudi rdečo družino v garaži. "Brez nje vsega tega ne bi bilo. Smo homogena in zelo profesionalna ekipa, ki ve, kaj hoče. Fantje in punce so povsem predani interesom Ducatija in so v službi izpolnjevanja želja naših dirkačev," je bil slikovit v pogovoru za Corriere Dello Sport izvršni direktor podjetja Ducati. "Za leto 2022 imamo že sedaj odlične karte v rokah. Napadali bomo prvo mesto, zavedajoč se, da je lahko na koncu prvi le eden." Claudio Domenicali je prepričan, da so izjemni rezultati v razredu motoGP pripeljali tudi do boljše prodaje Ducatijevih motociklov. "Živimo v naravnost fantastičnem obdobju. V prvih enajstih mesecih smo prodali več motorjev, kot smo jih v preteklosti v celem letu. Vse to gre zahvala našemu izjemnemu razvoju, ki se kaže, tako na cesti kot tudi na dirkalni stezi. Najboljše leto, ki se počasi izteka, je odlična napoved za sezono 2022. Komaj čakamo, da se vse skupaj začne zares."

Claudio Domenicali
Claudio Domenicali FOTO: AP

Ducati je v to tekmovanje vstopil leta 2003, prvo zmago je ekipi zagotovil Loris Capirossi, leta 2020 pa so osvojili drugi konstruktorski naslov svetovnega prvaka (prvič leta 2007) po zaslugi Italijanov Andree Doviziosa in Danila Petruccija, ki pa posamično takrat nista bila čisto na vrhu. 

Avstralski dirkač Casey Stoner je leta 2007 osvojil edini posamični naslov svetovnega prvaka za Ducati.

Dovizioso je bil na koncu sezone 4., Petrucci pa 12., presenetljivi svetovni prvak v razredu motoGP pa je bil Španec Joan Mir (Suzuki). "V zadnjih letih je Desmosedici GP dokazal, da je eden najbolj konkurenčnih motociklov v konkurenci, in konstruktorski naslov v letu 2020 je dodaten dokaz tega. Čeprav letošnja pravila ne bodo dopuščala pomembnejšega tehničnega napredka, bomo novo sezono pričakali z enako vnemo in predanostjo. Cilj je borba za naslov v razredu motoGP z našimi dirkači in tudi priprava za nadaljnje dosežke na tem tekmovanju. Dirkanje je bilo vedno osnovni del Ducatijeve "znamke" in tako bo ostalo tudi v prihodnosti. Zahvalil bi se Dorni in še posebej Carmelu Ezpeleti za njihovo izvrstno delo skozi leta, ki je iz motoGP naredilo izjemno medijsko platformo," je zaključil pogovor za Corriere Dello Sport Domenicali. 

Ducati ima sicer v konkurenci razreda motoGP še dve ekipi – Pramac bikes in Esponsoramo.

MotoGP, sezona 2022:
6. marec:      VN Katarja (Losail)
20. marec:      VN Indonezije (Mandalika)
3. april:      VN Argentine (Termas de Rio Hondo)
10. april:      VN Amerike (Austin)
24. april:      VN Portugalske (Portimao)
1. maj:        VN Španije (Jerez)
15. maj:        VN Francije (Le Mans)
29. maj:        VN Italije (Mugello)
5. junij:      VN Katalonije (Barcelona)
19. junij:      VN Nemčije (Sachsenring)
26. junij:      VN Nizozemske (Assen)
10. julij:      VN Finske (Kymiring)
7. avgust:     VN Velike Britanije (Silverstone)
21. avgust:     VN Avstrije (Spielberg)
4. september:  VN San Marina (Misano)
18. september:  VN Aragonije (Alcaniz)
25. september:  VN Japonske (Motegi)
2. oktober:    VN Tajske (Chang)
16. oktober:    VN Avstralije (Phillip Island)
23. oktober:    VN Malezije (Sepang)
6. november:   VN Valencie (Valencia)

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (46)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ni nam vseeno
22. 12. 2021 13.29
-5
Zahvalil bi se Dorni in še posebej Carmelu Ezpeleti za njihovo izvrstno delo skozi leta, ki je iz motoGP naredilo izjemno medijsko platformo," je zaključil pogovor za Corriere Dello Sport Domenicali....Še en Španec s slavospevi Dorni ?
Ni nam vseeno
21. 12. 2021 15.39
-10
Valentino Rossi je bil zmeraj dober kompromis dirkača in klovna.... On je tekmovalec "nordijske kombinacije" v motoGP-ju , ko si soliden skakalec in tudi soliden tekač...tako je večna legenda bil soliden dirkač, med Italijani celo 2. najboljši, in seveda soliden zabavljač-pajac.
herr catz
21. 12. 2021 16.45
-11
Soliden zabavljac.....1 najboljsi italijan?
iga_biba
21. 12. 2021 20.20
-7
prvih 10 let dirkač potem pa voznik spremljevalec.
Ni nam vseeno
21. 12. 2021 21.40
-9
iga_biba
22. 12. 2021 20.03
-1
vozil v safe mode. Kot pri avtu, ko ga ne gre tiščat do konca :)
mojcd
21. 12. 2021 13.53
-9
Najprej se naj sestavijo kot moštvo, samo najboljši motor ni dovolj
Ni nam vseeno
21. 12. 2021 15.32
-10
Če bi bilo to dovolj bi Valentino Rossi ne imel Petronasove in Ducatijeve pravljice...
jezdimir
21. 12. 2021 08.13
+11
Kdor ni zmožen z najboljšo Hondo osvojit prvenstva naj ne dirka! ...recimo ribolov je zvrst športa za vse ki jim ne gre...me čudi da Puig še ni Markeca obdaril z ribiško palico, namreč pri ribolovu je dupliranje vida dobrodošlo...hehehe
gogi_
20. 12. 2021 21.02
+14
fartez a ti tud nogavicke cakas? Mogoce svincnik in radirko VR46 da bos se ti lahko brisal.
gogi_
20. 12. 2021 19.48
+14
Slamacek a bo bozicek prinesel nogavice VR46 da bodo pasale k pizamci VR46? A ti znas povedat ,no sej povedat be znas nic,mislim a lahko odpres usta brez da bi omenil Rossija? O Rossiju ves vse in res pohvalno za zvestega navijaca.
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 18.03
-17
"Treba je tudi povedati , da so Nemci zal prepozno vnesli v Ducati novo filozofijo vodenja ekipe"...zdaj se kot Mirsad sprašujemo, kaj bi bilo, če bi Audi že leta 2007 prevzel Ducatija in Stonerja in vnesel novo filozofijo vodenja ekipe ... bi govorili o 14-letnem poslavljanju 7x svetovnega prvaka Valentina Rossija in kako mu nikoli ni uspelo osvojiti tako želeni 8. naslov ?
gogi_
20. 12. 2021 17.53
+16
Slamac drz se lopate in vil,od humorja ne bi prezivel.
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 17.33
-16
Ko iz motoGP zgodovine spomine obuja Mirsad je rekel o najboljšem Italijanu vseh časov takole...: "Ko se spomnim se dirk iz moje mladosti , so zmagovalci ,se posebno Ago , po ciljni crti se lahko spili kavo ,ko so ostali pridrveli v cilj ".... Letos v dobi tisočink bi si lahko tisti z osvojenimi stopničkami tudi privoščili vročo podaljšano kavo preden je prijadral Valentino Rossi ...
Lucky
20. 12. 2021 17.07
-15
Spodaj nas muha prepričuje, da ima vsaj 2 sivi celici. Nisem prepričan, ker očitno je še vedno v tisti krošnji na osamljenem trgu in še vedno čaka, kdaj se bo mimo pripeljal Rossi. Očitno ti 2 sivi celici nimata kapacitete dojeti, da je Rossi končal z dirkanjem in bi bilo higiensko držati besedo. Če si pošten do sebe in drugih, tudi z dvema sivima celicama lahko izpolniš dano obljubo, s katero si leta in leta smetil po tem portalu. Ti 2 sivi celici sta čisto spregledali zahvalo šefa Ducatija Dorni, za razvoj popularnosti MotoGP. Mogoče omagata že po dveh stavkih, zahvala pa je čisto na koncu. Naslednjič bi mogoče začel brati od zadaj.
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 17.23
-16
Držanje besede je stvar morale, morala pa ni nekaj kar ti je prirojeno ampak nekaj kar se moraš naučiti in nato vzdrževati z dobrimi deli in dejanji. Tudi če je Mirsad kdaj koli bil moralen je to brez stalnega vzdrževanja, vztrajanja in predvsem kontinuitete le dim ...ja ...tisti dim....
Lucky
20. 12. 2021 18.05
-15
Mogoče bi mu bilo z tremi celicami lažje? Kontinuiteta smetenja obstaja, tudi vzdržuje jo dobro. Nekako je postala konstanta. Očitno ima tudi on probleme z oprijemom in obrabo materiala. Sedaj a je to bolj na levi, ali desni, simetrično, ali asimetrično jst ne bi vedu, ker nisem strokovnjak. Ampak pri morali, se vsaj na elektroniko ne bi smel izgovarjat.
Lucky
20. 12. 2021 18.09
-17
Ti boš bolje vedel, ampak če je 10% res, kar piše, potem je njegova šasija stara. Mogoče bi pomagalo, če 2 taktne možgane zamenjamo z 4 taktnimi? Ne vem pa, a ta stara šasija to prenese?
AVTOHTONsLOVEnc
20. 12. 2021 15.51
+17
Upam da bo res tako.. že letos bi lahko bilo.. ni veliko manjkajo.. ;)
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 15.27
-17
Resnica bo nekje med Hondo , kot navadno šajtrgo in Mirsadovo stratosfersko Hondo...torej tam kjer je tudi v skupnem seštevku 4. od šestih med konstruktorji in 5. od enajstih ekip...če upoštevamo še šefa Ducatija , da dirkač dela razliko potiskamo Hondo proti polu, kjer piše šajtrga....
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 16.49
-17
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 16.54
-17
Lorenzov Jorg 1. dirkač Yamahe, dokler je bil pri Yamahi...
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 15.20
-16
Če je motor sodi med najboljše se mora malo poznati tudi z rezultati drugih dirkačev. Zadnji zmagovalec Honde, ki ni MM93 je bil Pedrosa v sezoni 2017...po drugi strani pa pogledamo Yamaho pa so zmagovali vsi razen Valentina Rossija, sicer 2. najboljšega Italijana vseh časov , do letošnje sezone, ko je Yamaha dobila z najboljšim motorjem svetovnega prvaka in praktično zadnjega , ki pa ima od velikega Aga le 6 naslovov manj...Ampak kot pravi Mirsad, jih je med seboj težko primerjati...sedaj še težje ob takem supertalentu in želji po zmagovanju, da je veliki Ago, ambasador Yamahe dejal, da lahko Marquez zmaga z vsakim motorjem. To pa je izjava, ki Mirsada spravi iz tira kakor tudi vsa njegova zatiskanja oči pred dejstvi. Honda je brez 4 uvrstitev MM93 v konstruktorskem seštevku za Aprillio na zadnjem mestu...to pa ni nekaj kar je v prid najboljšemu motorju, še posebej ne, ker imajo vse Honde le ene stopničke v sezoni 2021 brez MM in ni ekipe, ki bi jih imela manj.... Če pa Mirsad vseeno ostaja pri svoji trditvi, kot je vztrajen pri svoji neizpolnjeni obljubi, potem mu lahko pritrdimo , da sta Aprillia in Honda daleč najboljša.... in nekako popravimo enega izmed naslovov , da se Fabio boji Aprillie....
iga_biba
20. 12. 2021 14.20
-16
rumeni še kar naprej! Mož beseda?
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 14.47
-17
Ko mirsad Muhić pametuje o motoGP-ju je samo za odtenek slabše , kot kadar pametuje o kredibilnosti
nightifly
20. 12. 2021 13.45
+15
Ali ,ce ponazorim , - kaksen slab motor je ta Honda , ce se mozakar vrne diirkati po enem letu ,vozi z ENO roko ,kot je to iskreno povedal njegov osebni man. , zmaga par dirk , majstri tukele na forumu pa trdijo ,d je Honda navadna kariola . Zdele pa naj men nekdo tole abrazlazi . Pa ne Clava , ker nima nobene kredibilitete .
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 14.50
-16
Ko v motoGP-ju Mirsad govori o kredibilnosti je enako, kot če botra Valentina Rossija, Ilona Staller bivša italijanska poslanka, govori o morali
torcida975
20. 12. 2021 16.08
+18
a lahko tebe blokirajo? al se oa pejt zdravit
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 16.53
-17
Zakaj bi me ? Povem svoje mnenje za razliko od Mirsada brez deljenja besed, brez zvezdic...in se trudim s slovnico ...to pa je več kot je dal kdorkoli iz sekte, kot jo hudomušno imenuje Gaber v enem prejšnjih člankov... Torej zakaj ? Ker nimam rumene kape ?
cbrman
21. 12. 2021 17.44
-8
Obrazlaga je čisto ejnfahna zmagoval je samo možakar po imenu Marc Marquez. Ostali majstri so s stratosfersko Hondo bili bolj statisti za popolnitev štartne vrste,podobno ko Rossi pri Yamahi...Upam ,da je dovolj dobro obrazloženo....
nightifly
20. 12. 2021 13.34
+18
Treba je tudi povedati , da so Nemci zal prepozno vnesli v Ducati novo filozofijo vodenja ekipe , obenem pa tudi nove tehnologije , ki so jih vsa ta leta pridno uvajali ,aplicirali na konstrukcijo . Marsikdo od nas ,se posebno haterji vsega rumenega ,nocejo vedeti ,niti napisati ,da se Moto gP vsakih nekaj let popolnoma regenerira , spremenijo se pravila , doloci vrsta novih agregatov ,kubature ,elektronike ,kar povlece za seboj izdelavo popolnoma novih obes -spredaj in zadaj , amortizerjev ,blazenja , da ne omenim sasije na kateri je vse to obeseno , potm pa na koncu ko je ze skoraj vse narejeno pridejo se pnevmatike ,zamenjava izdelovalca , tako ,da to zacini vse skupaj se bolj . Ko se spomnim se dirk iz moje mladosti , so zmagovalci ,se posebno Ago , po ciljni crti se lahko spili kavo ,ko so ostali pridrveli v cilj . Danes gre za tisocinke ,stotinke sekunde . Vse na limitu .
nightifly
20. 12. 2021 13.42
+14
clava (ne Glava) ,,,,, ko ze pisete o tem kaj sem napisal , si vse skupaj preberite se enkrat , ne pisati nebuloze . Moje pisanje ne odraza vsebine ,ki si jo vi tako vehementno privoscite spreobrniti . Velika razlika je med motorjem ,ki ima za seboj dolgo zgodovino najmocnejse moto fabrike , z najvecjim budgetom , s tem pa skrbi tudi za dolgoletno najboljso oskrbo bolidov z materialom , osebjem in tehnologijo . In ,cce ej za vsem tem se konstantnost ,backup HRC -ja , in najboljse osebje , z dvema inzenirjema , ki st apred nekaj leti prisla iz samega Magnetti Marellija v HRC in takoj ,ze v prvi sezoni pokazala kaj zmore MM-Honda , potem ni dvoma ,da je Honda kot bolid v tej kategoriji v samem vrhu . Ce bi ta Clava znal stvari analizirati ,bi to brez tezav tudi dognal . ....mogoce pa manjka kaj drugega .........tu pa ne moremo nic -kajne .
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 14.53
-17
Sicer ni važno od kako močne ekipe ali ekipo s kakšnim proračunom je okradel Valentino Rossi, ki ga bolj poznamo kot enega največjih utajevalcev davka med športniki, če ne največjega. Konec koncev je kraja ...kraja...in tudi tu ne moremo nič...
cbrman
21. 12. 2021 18.22
-8
Ja res je Honda samo ena .Zato so vpeljali pravila ,ki Hondi ,pa tudi Yamahi odvzema precejšni del prednosti...Že brez enotne elektronike bi štartna vrsta zgledala precej drugače..
Clavamax
20. 12. 2021 12.41
-27
G. Domenicali seveda nima pojma, saj tukajsnji bralec @nightfly vsiljuje slovenski javnosti cisto drugacna dejstva, namrec, da je Honda dalec najboljsi motor, torej potemtakem oba Marqueza, Pol Espargaro, Bradl in Naka nimajo pojma. Trditev, ki je v strokovnem tisku, niti od akterjev motoGP-ja, se najmanj pa od ljudi iz tega sporta, enostavno ne najdes. Torej je zrastla na dobro pognojeni podlagi v Muhini glavi, ki je zaradi fanaticnega podrepnistva do Rossija izgubila se tisto malo razsodnosti, ki jo premorejo normalni VR46 navijaci.
jezdimir
20. 12. 2021 13.11
+18
Dejstvo je da ima Honda najslabše dirkače, sicer bi z lahka pometli s konkurenco..Korl sej je čist simpl, ne vem kako da ne zastopiš...hehehe
nightifly
20. 12. 2021 13.26
+18
jezdimir, vsak ,ki ima vsaj dve sivi celici v glavi bi lahko ocenil vrednost Honde kot motorja .Nedvomno je ,da je MM s svojo voznjo cez vse meje -to bi lahko pocel vsakdo iz sestava moto GP - prignal nastavitve na tako ekstremne limite ,da cez ni mozno . Ga ni dirkaca ,ki tega ne bi znal , ali si upal . Gre enostavno za to ,da ostali dirkaci zelijo ostati celi in zdravi kolikor se le da . To dirkanje ni Arena Coloseja , kjer gre za zivljenje . Ce tega tale zgoraj Clava ne razume ,potem je vse zastonj . Norcev je ze tako prevec . :)
jezdimir
20. 12. 2021 13.43
+20
Res da je norcev preveč, k sreči pa tolikšnih kot so podrepniki izredno malo...hehehe
Clavamax
20. 12. 2021 14.04
-19
Ce smo ze pri norcih - mislim, da sta vidva idealen primer.
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 14.57
-15
Norci, ki jih omenja Mirsad sta Simoncelli in Fenatti...Eden še dirka , eden pa opevan do onemoglosti...
Mohiito
20. 12. 2021 12.27
+22
Škoda, da rosi svoj čas ni imel tako dobrega Ducatija...bi postal prvak z lahkoto kot z Hondo.
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 12.51
-22
Ducati je 2011 in 2012 imel popoln paket... razen dirkača...
jezdimir
20. 12. 2021 13.13
+18
iga_biba
20. 12. 2021 14.22
-17
Je vozil, kot naša policija, ki onega s kombijem, niso mogli dobiti, niti slediti 80km, dokler se ni sam ustavil :) S kombijem, policaji pa M5
Ni nam vseeno
20. 12. 2021 15.31
-16