Pri Fordu so mestnemu križancu, ki je dobil dodatno veljavo v paleti po koncu proizvodnje modela Fiesta, namenili nekaj manjših kozmetičnih popravkov in osvežitev vgrajenih tehnologij.
Nova generacija informacijsko-multimedijskega sistema in razširjen nabor asistenčnih sistemov
Prenovljena notranjost v športnem duhu dobiva novo generacijo Fordovega informacijsko-multimedijskega sistema Sync4 z večjima zaslonoma in povezljivostjo 5G. Za podajanje informacij in upravljanje številnih funkcij bo skrbela kombinacija digitalne instrumentne plošče z zaslonom velikosti 12,8 palca in 12-palčnega osrednjega zaslona na dotik. V primerjavi s prejšnjo generacijo Sync4 ponuja dvakrat več računske moči za izboljšano uporabniško izkušnjo in povezljivost, vključno z možnostjo brezžičnega zrcaljenja mobilnega telefona preko sistemov Android Auto in Apple CarPlay ter uporabo glasovnega pomočnika z razumevanjem naravnega govora.
Vozniku v pomoč bo inteligentni prilagodljiv regulator hitrosti s funkcijama Stop&Go in ohranjanja voznega pasu ter možnostjo predvidevanja in prilagajanja hitrosti v odvisnosti od konfiguracije ceste. Za lažje manevriranje pa bo na voljo opcijski sistem kamer s 360-stopinjskim pogledom.
Prepoznaven svetlobni podpis in poenostavljena motorna paleta
Ob manjših kozmetičnih popravkih zunanjosti Ford Puma dobiva novo zasnovo sprednjih LED žarometov in nov, bolj prepoznaven svetlobni podpis, opcijsko pa bodo na voljo tudi dinamični matrični LED žarometi z možnostjo dinamičnega usmerjanja osvetlitve ovinkov. Fordov mestni križanec bo na voljo le še z različnimi konfiguracijami litrskega bencinskega trivaljnika EcoBoost (125 KM in 155 KM) v kombinaciji s hibridno tehnologijo in možnostjo 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvema sklopkama. Na voljo bo še športna različica Puma ST Powershift, razvita v okviru oddelka Ford Performance, ki bo standardno na voljo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, posebnim športnim podvozjem in največjo močjo 125 kW (170 KM), še letos pa naj bi predstavili tudi baterijsko gnano električno različico Puma Gen-E.
Proizvodnja bo potekala v romunskem proizvodnem obratu Otosan v Craiovi, kupci pa bodo poleg šestih barvnih odtenkov imeli možnost izbire opremskih različic Titanum, ST-Line in ST-Line X.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Ford.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen