Novice

Ford je poskrbel, da bo Puma še naprej pomemben igralec v razredu

S prenovo na sredini življenjskega cikla Fordov kompaktni križanec dobiva novo generacijo informacijsko-multimedijskega sistema in poenostavljeno motorno paleto.

Pri Fordu so mestnemu križancu, ki je dobil dodatno veljavo v paleti po koncu proizvodnje modela Fiesta, namenili nekaj manjših kozmetičnih popravkov in osvežitev vgrajenih tehnologij.

Nova generacija informacijsko-multimedijskega sistema in razširjen nabor asistenčnih sistemov

Prenovljena notranjost v športnem duhu dobiva novo generacijo Fordovega informacijsko-multimedijskega sistema Sync4 z2024_FORD_PUMA_30 večjima zaslonoma in povezljivostjo 5G. Za podajanje informacij in upravljanje številnih funkcij bo skrbela kombinacija digitalne instrumentne plošče z zaslonom velikosti 12,8 palca in 12-palčnega osrednjega zaslona na dotik. V primerjavi s prejšnjo generacijo Sync4 ponuja dvakrat več računske moči za izboljšano uporabniško izkušnjo in povezljivost, vključno z možnostjo brezžičnega zrcaljenja mobilnega telefona preko sistemov Android Auto in Apple CarPlay ter uporabo glasovnega pomočnika z razumevanjem naravnega govora.

Vozniku v pomoč bo inteligentni prilagodljiv regulator hitrosti s funkcijama Stop&Go in ohranjanja voznega pasu ter možnostjo predvidevanja in prilagajanja hitrosti v odvisnosti od konfiguracije ceste. Za lažje manevriranje pa bo na voljo opcijski sistem kamer s 360-stopinjskim pogledom.

Prepoznaven svetlobni podpis in poenostavljena motorna paleta

2024_FORD_PUMA_14Ob manjših kozmetičnih popravkih zunanjosti Ford Puma dobiva novo zasnovo sprednjih LED žarometov in nov, bolj prepoznaven svetlobni podpis, opcijsko pa bodo na voljo tudi dinamični matrični LED žarometi z možnostjo dinamičnega usmerjanja osvetlitve ovinkov. Fordov mestni križanec bo na voljo le še z različnimi konfiguracijami litrskega bencinskega trivaljnika EcoBoost (125 KM in 155 KM) v kombinaciji s hibridno tehnologijo in možnostjo 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvema sklopkama. Na voljo bo še športna različica Puma ST Powershift, razvita v okviru oddelka Ford Performance, ki bo standardno na voljo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, posebnim športnim podvozjem in največjo močjo 125 kW (170 KM), še letos pa naj bi predstavili tudi baterijsko gnano električno različico Puma Gen-E.

Proizvodnja bo potekala v romunskem proizvodnem obratu Otosan v Craiovi, kupci pa bodo poleg šestih barvnih odtenkov imeli možnost izbire opremskih različic Titanum, ST-Line in ST-Line X.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Ford.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
BMW serije 5 prvič kot baterijsko-električni karavan
Najhitrejši serijski Porsche v zgodovini je postal prenovljeni Taycan