Novice

Peugeot 408 je dinamičen kompaktni fastback

Peugeot na evropskem trgu novi 408 uvršča v zgornji del segmenta C ter računa na učinek atraktivne karoserijske oblike.

Edinstven, privlačen, emotiven so pridevniki, s katerimi tržniki znamke opisujejo novi 408, ki je na evropski trg pripeljal v karoserijski obliki fastback. Kljub temu, da je zunanjost polna znanih Peugeotovih oblikovalskih elementov (prednje in zadnje luči), je novinec nekoliko drugačen od obstoječih modelov, predvsem v pogledu z boka. Dolg pokrov motornega prostora je umeščen med privzdignjena blatnika, kar je značilno za najnovejše modele znamke. Linije so ostre, okrasna maska nosi barvo karoserije, v središču pa je nameščen emblem znamke z vgravirano levjo glavo. Stabilnost so poudarili z velikimi kolesi (premera 720 mm) in 20-palčnimi platišči z geometrijsko zasnovo (v ponudbi bo sicer nabor platišč dimezij od 17 do 20 palcev). Zadek kaže obrnjen izrez odbijača, kar v profil vnaša novo dinamiko, pretok zraka pa so optimizirali s preusmeritvijo skozi dva “mačja uhlja” v smeri proti spojlerju prtljažnih vrat.

Zasnovan je na različici večenergijske konstrukcijske osnove EMP2. V dolžino meri 4,69 m, medosna razdalja pa znaša 2,79 m, kar nakazuje na prostornost potniške kabine, kjer naj bi bilo v drugi sedežni vrsti v predelu kolen na voljo kar 188 mm prostora. Prtljažnik postreže s 536 l prostornine, ki jo je možno po preklopu naslonjal zadnjih sedežev povečati na 1611 l. V višino novi 408 meri 1,48 m – elegantna in usločena silhueta naj bi pripomogla k aerodinamični učinkovitosti –  širino pa pri preklopljenih zunanjih ogledalih 1,859 m.


Linda Jackson, generalna direktorica znamke Peugeot: «Z vseh zornih kotov edinstveni novi Peugeot 408 je bil zasnovan za tiste ljubitelje avtomobilov in življenja, ki se želijo osvoboditi tradicionalnih okvirov, hkrati pa si želijo odgovornih užitkov. Pooseblja tehnološko odličnost znamke Peugeot, nadzorovano učinkovitost in digitalne izkušnje na zelo visoki ravni, pa tudi čisto vse emocije, ki jih ponuja instinktivna vožnja.»


Voznikov delovni prostor je v okolju najnovejše izvedbe i-Cockpit z 10-palčnim digitalnim prikazovalnikom v višini oči (pri opremi GT s tehnologijo 3D) ter sredinskim 10-palčnim zaslonom infozabavnega sistema, sicer pa pri znamki izpostavljajo kakovostno končno obdelavo potniškega prostora. Poleg tega praktično ni sodobnega avtomobila tega cenovnega razreda, kjer kupci ne bi računali na številne rešitve s področja povezljivosti in pripomočke za zagotavljanje varnosti in udobja potnikov. Med njimi so našteli prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go, sistem Night Vision, sistem nadzora mrtvega kota z dolgim dometom (75 metrov) ter opozorilnik na promet za vozilom.

Motorna paleta vključuje dva priključna hibrida sistemske moči 180 KM in 225 KM ter bencinsko izvedenko s 130 KM; vsi trije so povezani z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Litij-ionska baterija obeh priključnih hibridnih izvedenk ima 12,4 kWh kapacitete, serijsko je vgrajen enofazni polnilnik 3,7 kW, za doplačilo pa enofazni polnilnik z močjo 7,4 kW. Čez nekaj mesecev naj bi bila na voljo tudi povsem električna izvedenka.

Peugeot 408 naj bi na trg prišel v začetku leta 2023. Kot globalni model ga bodo sprva proizvajali v Franciji (v Mulhousu za evropski trg), kmalu zatem pa še v tovarni Chengdu na Kitajskem za lokalni trg.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Peugeot.)

Mnenja uporabnikov

5 komentarjev za "Peugeot 408 je dinamičen kompaktni fastback"


meganer
1 leto 9 meseci nazaj

Ko človek vidi/sliši tole 35k+
https://youtu.be/Fd23281YxUg

Jp …. To je to.

thunderbolt
1 leto 9 meseci nazaj

PSA ocitno iz vseh modelov umika dizle. Skoda!

tha_man
1 leto 9 meseci nazaj

Dobro zgleda. Cena bo verjetno tud zanimiva, sploh 2023…

xxl
1 leto 9 meseci nazaj

To je C5 X, tako da lahko dodamo kakšnega tisočaka in dobimo okvirno ceno. Je pa hud.

drugmirko
1 leto 9 meseci nazaj

točno! to je C5X z malo krajšimi previsi in bolj “crossover-coupe” (kot pa “crossover-karavan C5X-a”) dizajnom! ker… ima širino, višino, medosno razdaljo in kompletno paleto pogonskega sklopa praktično enako Citroenu C5X!
in mislim, da je to edini pravi način “diverzifikacije”… v bistvu glede platforme in mehanike en/isti model ampak z individualnim dizajnom in karakterjem (tako vizuelno, kot glede voznih lastnosti) vsake njihove znamke!
grem stavit, da bi, če bi tale 408 in C5X stala drug ob drugemu, jih od 1000 vprašanih mimoidočih vsaj 987 odgovorilo, da gre za dva popolnoma različna avtomobila. od preostalih trinajstih, pa bi se jih po testni vožnji še vsaj osem zaklinjalo v isto :))…

 
Prva uradna skica novega Ioniq 6
Bliža se slovenska predstavitev Toyote bZ4X