Novice

SAIC Motor evropskemu portfelju dodaja prestižno znamko IM

Kitajski avtomobilski proizvajalec SAIC Motor bo na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil model električne limuzine s tehnologijo baterij z elektrolitom v trdnem stanju.

SAIC Motor, ki ima pod svojim okriljem tudi znamko MG, nadaljuje svoj pohod na evropske trge s predstavitvijo električne znamke IM (Intelligent Mobility). Znamka je bila ustanovljena leta 2020 v partnerstvu podjetij SAIC, Alibaba in Zhangjiang Hi-Tech, za Ženevo pa pripravljajo predstavitev električnega limuzinskega modela L6, ki bo verjetno podoben modelu L7 (s fotografije), ki ga že ponujajo na kitajskem trgu.

Več dosega na račun baterij z elektrolitom v trdnem stanju

Vseh podrobnosti modela IM L6 sicer še ne razkrivajo, znano je le, da naj bi njegov električni pogonski sklop omogočal pospešek iz mirovanja do 100 km/h v manj kot treh sekundah – s temi zmogljivostmi se postavlja ob bok oziroma celo prekaša Teslin model S Performance in Lucidov Air Grand Touring. V odvisnosti od izbranega paketa baterij naj bi bilo z enim polnjenjem moč prevoziti 600 oziroma 800 kilometrov. Zmogljivejši baterijski paket naj bi temeljil na tehnologiji baterij z elektrolitom v trdnem stanju, ki so varnejše in omogočajo večje polnilne moči kot litij-ionske baterije v različici z manjšim dosegom.

Sodobne tehnologije za vstop v premijski razred

Novi IM L6 naj bi kupcem ponujal paleto najsodobnejših tehnologij, ki bodo kupcem zagotovile premijsko izkušnjo, saj želijo postati resen rival evropskim proizvajalcem električnih modelov v tem razredu. Znamka IM naj bi evropskim kupcem ponujala predvsem električne limuzine višjega razreda in večje modele električnih športnih terencev, prihod modela IM L6 v evropske prodajne salone pa načrtujejo v letu 2025.

SAIC Motor, ki sicer sodeluje tudi z nemškim avtomobilskim proizvajalcem Audi, bo v Ženevi v okviru znamke MG predstavil še hibridno različico modela MG3.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: SAIC.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Litij-metalnim baterijam so uspeli povrniti kapaciteto
Mercedes-Benz je obrnil ploščo: nadaljujemo z razvojem klasičnih motorjev