Novice

Bugatti uradno prehaja pod streho skupine Rimac

Bugatti in Rimac bosta v okviru skupnega podjetja skrbela za razvoj in proizvodnjo super športnih avtomobilov prihodnosti.

Namigovanja, ki že nekaj časa krožijo v sferi avtomobilske industrije, so dobila potrditev. Na razglasitvi v Dubrovniku sta direktor hrvaškega proizvajalca električnih športnih avtomobilov Mate Rimac in prvi mož Porscheja Oliver Blume razglasila nastanek novega podjetja Bugatti Rimac LLC, ki bo imelo svoj sedež na Hrvaškem.

Lastništvo skupnega podjetja bo v 45 odstotkih v rokah nemške znamke Porsche, preostalih 55 odstotkov pa si bo lastilo novonastalo podjetje Rimac Group. V podjetju Rimac Group bo imel 37-odstotni delež ustanovitelj in izvršni direktor Mate Rimac, 24 odstotkov bo v lasti podjetja Porsche, 12 odstotkov v rokah korejskega Hyundai Motor Group, preostalih 27 odstotkov pa bo porazdeljenih med več manjših vlagateljev. Izvršni direktor ostaja Mate Rimac, medtem ko bosta vlogo članov nadzornega odbora prevzela prvi mož Porscheja Oliver Blume in njegov namestnik Lutz Meschke.

Razvoj in proizvodnja električnih pogonskih sklopov, baterij in komponent za električna vozila ostajajo ločeni pod okriljem oddelka Rimac Technology v stoodstotni lasti podjetja Rimac Group in bo tako kot do zdaj še naprej sodelovalo tudi z ostalimi avtomobilskimi proizvajalci.

Rimac in Bugatti še naprej ostajata samostojni znamki, slednji pa zaenkrat ohranja proizvodni obrat v francoskem Molsheimu. Po letu 2023 naj bi se sedež podjetja Bugatti Rimac LLC preselil v novi kampus in sedež podjetja v bližini Zagreba. Tam naj bi zaposlitev našlo okrog 2.500 ljudi, trenutno pa bo v sklopu novega skupnega podjetja zaposlenih približno 430 ljudi – okrog 300 na Hrvaškem in 130 v Molsheimu.

Po besedah Oliverja Bluma z ustanovitvijo novega podjetja združujejo Bugattijevo znanje in tradicijo s področja izdelave super športnih avtomobilov in inovativnost podjetja Rimac s področja električnih tehnologij. Rimac naj bi tudi v prihodnje razvijal svoje visoko zmogljive električne avtomobile, ki bodo sledili pred kratkim predstavljenemu modelu Nevera. Bugatti zaenkrat ostaja pri ponudbi njihove vizije super športnega avtomobila Chiron, ki bi ga morda lahko v naslednji generaciji namesto bencinskega W16 poganjal visoko zmogljivi električni pogonski sklop hrvaškega proizvajalca.

Avtomobilizem.com (Vir: Autocar, Rimac. Foto in video: Rimac.)

Mnenja uporabnikov

2 komentarjev za "Bugatti uradno prehaja pod streho skupine Rimac"


2 leta 8 meseci nazaj

V njegovo dobro upam, da ne bo rabil prodati nobenega. Vsak prodani “avto” prinese 4,6 miljona izgube!

xxl
2 leta 8 meseci nazaj

Hm, res nisem strokovnjak, ampak, bojim se, da jih to lahko drago stane. Na velike izgube mislim.

 
Volkswagen Polo tudi v nabriti izvedenki GTI
Skrivnostna najava treh novih Audijevih električnih konceptov