Kaj smo vam v tem tednu pripravili na avto.finance.si, prevozi.top in novem portalu Pametna mesta in mobilnost?
Analizirali smo slovenski avtomobilski trg in ga primerjali z evropskim. Razlike, v količinah prodanih vozil, so seveda velike. Velike pa so tudi razlike deležev v posameznih avtomobilskih razredih. Slovenci ljubimo majhne športne terence B-razreda, ki so si letos odrezali kar 27,8-odstotni tržni delež. Kaj kaže primerjava pri drugih razredih, kako drugačen je slovenski avtomobilski okus od evropskega?
Ferrari je v sredo po več letih draženja s skicami, napovedmi in podrobnostmi razkril nov model purosangue, ki so mu predvsem mediji pripisali SUV-zasnovo in ga umestili med tekmece, kot so lamborghini urus, aston martin DBX in bentley bentayga. »Ferrari purosanque je unikaten in brezkompromisen športni avto,« na namigovanja, da je znamka izdelala prvi SUV, odgovarja predsednik uprave Ferrarija Benedetto Vigna.
Mazda: za zelene se razglašajo tisti, ki so zaspali pri razvoju. Mazdina Klaus Hüllen in Joachim Kunz o novi mazdi CX-60 in zakaj vztrajajo pri klasičnih pogonskih sklopih. Mazda namreč ne opušča razvoja klasičnih motorjev in to ji bo dolgoročno prineslo prednost na določenih trgih. Predvsem na tistih, ki si elektrike ne bodo mogli privoščiti ali pa jim preprosto ne bo ustrezala.
Na pismo urednika portala avto.finance.si se lahko prijavite tukaj. Vsak petek ga boste brezplačno prejeli v svoj e-poštni nabiralnik.
Nova tematika: portal in tedenska priloga Pametna mesta in mobilnost
Včeraj smo na področju mobilnosti pri Časniku Finance zagnali nov portal in izdali prvo tedensko prilogo z imenom Pametna mesta in mobilnost. Nova tiskana in digitalna izdaja združuje tematiki trajnostna mobilnost in pametna mesta, saj sta obe tudi v praksi vse bolj povezani. Danes bomo v prostorih AMZS izpeljali okroglo mizo s podjetji iz avtomobilskih, energetskih in javnih podjetij, ki med seboj vse tesneje sodelujejo.
Portal bomo redno osveževali, vsaka dva tedna pa bomo zbrane vsebine poslali na vaš elektronski naslov v enaki obliki kot avtomobilsko pismo urednika, ki ga ta hip berete. Na pismo urednika portala Pametna mesta in mobilnost se lahko prijavite na tej povezavi. Vsaka dva tedna ga boste brezplačno prejeli v svoj e-poštni nabiralnik.
V tem tednu smo vam pripravili članek, ki pojasnjuje, kaj je treba zagotoviti za razvoj pametnih mest in trajnostne mobilnosti, opis slovenske digitalne rešitve, ki omogoča skoraj polno izkoriščenost tovornjakov, preobrazbo klasičnih avtomobilskih proizvajalcev v tehnološka podjetja in pogovor s slovitim avtomobilskim oblikovalcem Lucom Donkerwolkom, ki ta hip vodi oblikovanje korejskega Genesisa. Pojasnil nam je, kako elektrifikacija vpliva na oblikovanje avtomobilov in kakšen je recept za res lep avtomobil.
Trije novi jeepi: v prihodnje bo legenda samo še električna. Znamka Jeep se pripravlja na popoln prehod na električno mobilnost. Do konca leta 2025 bodo za trg v Evropi in ZDA pripravili štiri povsem električno gnane modele, prve tri so že predstavili. Načrtujejo pa, da bodo do leta 2030 v Evropi prodajali samo električne avtomobile.
Toyota je znamka, ki se je z najrazličnejšo ponudbo dodobra usidrala tudi v miselnost Slovencev. Z naprednimi tehnologijami zna presenetiti, vendar ji tudi klasika ni tuja. V modelu aygo X so poskušali mestni avtomobil spremeniti v bolj zanimivo različico. A jim povsod ni uspelo.
Peugeot E-308 SW: prvi evropski električni karavan. Peugeot je z modelom 308 SW, s katerim cilja predvsem na kupce, ki potrebujejo več prtljažnega prostora, predstavil še različico s povsem električnim pogonom. To je torej prvi evropski povsem električni karavan, ki bo kupcem na voljo od leta 2023.
Preizkusili smo Fusov tovornjak canter v razredu dovoljene mase do 7,5 tone. Tu so še zgodba o Fusu, ki traja že 90 let, in kopica novic iz sveta transporta.
Na pismo urednika prevozi.top se lahko prijavite tukaj. Vsaka dva tedna ga boste brezplačno prejeli v svoj e-poštni nabiralnik.