Novice

Mazda vlaga nove patente prijave za rotacijske motorje

Japonski avtomobilski proizvajalec po obuditvi rotacijskega motorja v modelu MX-30 očitno nadaljuje razvoj tovrstne tehnike.

Mazda naj bi v juniju na pristojnem japonskem uradu vložila novih šest patentov v povezavi s tehnologijo rotacijskih motorjev, kar kaže na to, da pri znamki še naprej računajo na tehnologijo rotacijskih oziroma Wanklovih motorjev. Kot je znano, so pri Mazdi pretekli mesec prvič po več kot desetletju ponovno ponudili rotacijski motor v enem od serijskih modelov. V modelu MX-30 e Skyactive R-EV so sicer 0,8-litrski rotacijski motor uporabili v vlogi podaljševalnika dosega, ki zagotovi dodatne kilometre po izpraznitvi baterije s kapaciteto 17,8 kWh.

Iz patentnih skic je razvidno, da so trije izmed prijavljenih patentov povezani z oblikovno zasnovo in dimenzijami rotorja, z namenom povečanja učinkovitosti in posledično zmanjšanja porabe goriva. Preostali trije patenti se nanašajo na izboljšan sistem recirkulacije izpušnih plinov, ki se, po delni ohladitvi v toplotnem izmenjevalcu, vračajo nazaj v motor.

Žal vloženi patenti niso zagotovilo, da pri Mazdi še vedno razmišljajo o novem modelu z rotacijskim motorjem za naslednika Mazde RX-8, ki so jo prenehali izdelovati leta 2012. So pa poleg zgoraj naštetih lani vložili nekaj patentov, ki nakazujejo razvoj pogonskega sklopa z rotacijskim motorjem za pogon zadnjega kolesnega para, v začetku letošnjega leta pa so prijavili patent za pogonski sklop z rotacijskim motorjem in tremi električnimi motorji.

Avtomobilizem.com (Vir: Motor Authority.   Foto: Mazda.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Brezžično polnjenje med vožnjo bo kmalu realnost
Bi uganili, da je to novi Hyundai Santa Fe?