Novice

Prvi koraki za združeni Stellantis

Po uspešnem zaključku zahtevnega procesa združitve skupin PSA in FCA v skupno podjetje Stellantis, je nov teden prinesel začetek trgovanja na svetovnih borzah in rošade na nekaterih vodstvenih položajih.

V soboto, 16. januarja 2021, so formalno zaključili dolgotrajni proces združitve skupin FCA in PSA. Podjetje z ocenjeno vrednostjo 48 milijard ameriških dolarjev je s ponedeljkom pričelo svoj nastop na pariški in milanski borzi, v torek pa se je začelo tudi trgovanje z njihovimi delnicami na borzi v New Yorku.

V novem upravnem odboru družbe sta med enajstimi člani dva z izvršno vlogo, John Elkann kot predsednik in Carlos Tavares kot glavni izvršni direktor. Slednji je na tiskovni konferenci med drugim povedal, da bo podjetje raznolikost strukture 14 vključenih znamk in zaposlenih skušalo izrabiti v svojo prednost.

V poslovanju bo seveda prišlo do številnih spremeb, te pa se običajno začnejo na vrhu. V objavi kadrovske zasedbe smo tako izvedeli, da bo Mike Manley, dosedanji izvršni direktor FCA, vodil ameriške operacije. Linda Jackson, zdaj že bivša direktorica znamke Citroën, prevzema vodenje Peugeota, medtem ko bo Jean-Philippe Imparato nove izzive poiskal na čelu znamke Alfa Romeo. Na tem mestu bo zamenjal Tima Kuniskisa, ki bo novi šef Chryslerja in Dodgea. Da pa ne bo vse povsem drugače, Michael Lohscheller (Opel/Vauxhall), Vincent Cobée (Citroën), Olivier François (Fiat/Abarth), Béatrice Fouche (DS) in Davide Grasso (Maserati) ostajajo pri dosedanjih znamkah.

Kljub temu, da je združitev FCA in PSA odgovor na nove izzive avtomobilske industrijem, naj po Tavaresovih besedah ne bi šlo za obrambno potezo, saj se Stellantis ne bo osredotočal le na skupni obseg. Podjetje naj bi namreč postalo ne le obsežno, temveč veliko v smislu potenciala za razvoj inovacij in vzvoda za uveljavljanje drugačnih idej.

Avtomobilizem.com (Vir: Autocar, Stellantis. Foto: Stellantis, NYSE.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Hyundai razkriva nove oblikovne podrobnosti Bayona
Evropska prodaja vozil je lani beležila zgodovinski upad