Če so se doslej najbolj športni Audijevi modeli v ponudbi (oznake R in RS) vedno ponašali s štirikolesno gnano pomočjo, ki sliši na ime Quattro, pa tokratna omejena serija 999 vozil predstavlja dokajšnjo novost v njihovi ponudbi. Audijev najbolj športni model R8 je tako prvič v zgodovini na voljo zgolj z zadnjim pogonom, zaradi česar je postal še bolj zanimiv pravovernim dirkaškim puristom.
Zaradi izgube štirikolesnega pogona je R8 RWS izgubil 40 kilogramov, a je hkrati postal manj varčen, saj proizvajalec navaja za en liter višjo porabo kot pri štirikolesno gnanih verzijah. Različica z zadnjim pogonom bo sicer na voljo zgolj z osnovnim, 540-konjskim agregatom, kupci pa bodo lahko izbirali med kupejem in brezstrešnim Spyderjem.
V Nemčiji bo verzija R8 RWS stala od 140.000 evrov dalje, kar je za kar 26.000 evrov manj kot štirikolesno gnana različica.
Avtomobilizem.com (Vir: Motor Talk. Foto: Audi.)
Mnenja uporabnikov
4 komentarjev za "Omejena serija Audija R8 z zadnjim pogonom"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Bucko99
Mogoče so začeli navajati malo bolj realno porabo
Čeprav niti nima veze, mi pa vseeno ni jasno zakaj večja poraba ?
@Urban Acman: če bi na sliko pogledal bi videl, da pišeš bedarije: ‘bo za pogon skrbel osnovni osemvaljnik’.
Drugače pa še ročni menjalnik in hm… čez nekaj let. 🙂
Žal se je povsem nehote prikradel tiskarski škrat (nenazadnje 8-valjnika pri novi generaciji modela R8 tako ali tako ni več). Hvala za opozorilo 😉