Na marketinški konferenci o spreminjanju vedenja potrošnikov

Portorož, 31. maja - Pot do uspeha v trženju je poznavanje potrošnika, pri tem pa je bistveno prepoznati novo vedenje potrošnikov, so ugotavljali predavatelji na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Portorož.
Slovenska marketinška konferenca (SMK).
Foto: Aljoša Rehar/STA
Arhiv STA

Globalni potrošnik ne obstaja. V resničnosti so navade in običaji tako drugačni in kulturne razlike tako velike, da je njegovo poznavanje izredno težko, je ugotavljala menedžerka za raziskovanje trga pri družbi Swarovski Vesna Hajnšek.

Izvršni direktor Veneticoma Luka Kogovšek je izpostavil skokovit porast spletnih zmenkarij v času epidemije novega koronavirusa. Ustanoviteljica spletne trgovine s sobnimi rastlinami Džungla plants Tjaša Jarc pa je poudarila pomen drznosti in agilnosti za trženjski posel.

Vodilna moža Valicona Andraž Zorko in Zenel Batagelj sta analizira spremljanje javnomnenjskih anket in fenomena taktičnega glasovanja.

miv/jes/jes
© STA, 2022