Aktualno
Mercedes zmanjšuje število prodajnih salonov, fokus bo na spletni prodaji
Nemški proizvajalec prenavlja svojo prodajno mrežo in stremi k neposredni prodaji.
Četrtek, 26. maj 2022
Mercedes namerava prenoviti svojo prodajno mrežo, pri čemer si prizadeva zmanjšati število posrednikov (trgovcev) med proizvodnjo in kupci. V prihodnjih letih naj bi se po poročanju Automotive News Europe število trgovcev s to blagovno znamko v Nemčiji zmanjšalo za kar 20 odstotkov.
"Želimo biti bližje stranki in tako imeti boljši nadzor nad cenami, zato se odmikamo od klasičnih distributerjev," je povedal finančni direktor Mercedesa Harald Wilhelm.
Nemški proizvajalec tako želi zmanjšati vlogo razstavnih prostorov v distribucijskem procesu, kar pomeni zaprtje med 15 in 20 odstotki obstoječih objektov v Nemčiji in približno 10 odstotkov po vsem svetu. Okrepiti želijo neposredno in spletno prodajo, cilj pa je, da do leta 2025 prek spleta prodajo četrtino novih mercedesov. Mercedes sicer trenutno upravlja s približno 6.500 prodajnimi in servisnimi mesti po vsem svetu, od tega jih je v Nemčiji približno 1.000. Preostala vozila bodo na voljo v okviru agencijske prodaje, kar pomeni, da bo proizvajalec (in ne prodajalec) kupcem izdal račun ter vodil zalogo. Vloga posrednika bo omejena na dostavo in prevzem vozil, servis in seveda provizijo za vsako prodano vozilo.
Mercedes svojo odločitev pojasnjuje z željo po vzpostavitvi tesnejšega odnosa s stranko, čeprav ima takšna odločitev jasne ekonomske razloge. Če takšna poteza ne bi bila donosna, Nemci o njej zagotovo ne bi razmišljali. Omeniti velja še, da je opuščanje tradicionalnih salonov že v teku, saj je Mercedes v letu 2021 prodal 25 evropskih zastopništev.
Oznake:
- Avto fokus
- mercedes
- Novice
- prodajni
- salon