Avto.info

Aktualno

Mercedes zmanjšuje število prodajnih salonov, fokus bo na spletni prodaji

Nemški proizvajalec prenavlja svojo prodajno mrežo in stremi k neposredni prodaji.

Četrtek, 26. maj 2022

Mercedes namerava prenoviti svojo prodajno mrežo, pri čemer si prizadeva zmanjšati število posrednikov (trgovcev) med proizvodnjo in kupci. V prihodnjih letih naj bi se po poročanju Automotive News Europe število trgovcev s to blagovno znamko v Nemčiji zmanjšalo za kar 20 odstotkov.

"Želimo biti bližje stranki in tako imeti boljši nadzor nad cenami, zato se odmikamo od klasičnih distributerjev," je povedal finančni direktor Mercedesa Harald Wilhelm.

Nemški proizvajalec tako želi zmanjšati vlogo razstavnih prostorov v distribucijskem procesu, kar pomeni zaprtje med 15 in 20 odstotki obstoječih objektov v Nemčiji in približno 10 odstotkov po vsem svetu. Okrepiti želijo neposredno in spletno prodajo, cilj pa je, da do leta 2025 prek spleta prodajo četrtino novih mercedesov. Mercedes sicer trenutno upravlja s približno 6.500 prodajnimi in servisnimi mesti po vsem svetu, od tega jih je v Nemčiji približno 1.000. Preostala vozila bodo na voljo v okviru agencijske prodaje, kar pomeni, da bo proizvajalec (in ne prodajalec) kupcem izdal račun ter vodil zalogo. Vloga posrednika bo omejena na dostavo in prevzem vozil, servis in seveda provizijo za vsako prodano vozilo. 

Mercedes svojo odločitev pojasnjuje z željo po vzpostavitvi tesnejšega odnosa s stranko, čeprav ima takšna odločitev jasne ekonomske razloge. Če takšna poteza ne bi bila donosna, Nemci o njej zagotovo ne bi razmišljali. Omeniti velja še, da je opuščanje tradicionalnih salonov že v teku, saj je Mercedes v letu 2021 prodal 25 evropskih zastopništev.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.