Alfa Romeo Tonale, ki smo ga prvič spoznali v obliki koncepta konpaktnega križanca leta 2019 v Ženevi, bo končno uzrl luč sveta. Ob vseh spremembah, ki jih znamka doživlja v zadnjih letih, bo lansiranje novega modela ključno za njen uspeh v prihodnosti. Zato je razumljivo, da so z njegovo premiero najavili začetek preobrazbe, nas pa seveda zanima, kako prepričljiv bo novi izdelek.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Alfa Romeo.)
Mnenja uporabnikov
10 komentarjev za "Praznična premiera Alfe Romeo Tonale"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Hehe a Alfa s kakim od modelov iz zadnjih 15 let ni najavila začetka preobrazbe? Tud če jim po vsem tem času dejansko uspe spacat kaj zanimivega (v kar sicer glede na izbrano platformo dvomim), bo cena verjetno takšna, da bo vsak, ki ni orto fan spet raje šel v kak drug salon… no, datum sem zacahnal.
Tako dolgo so je pacali, da me je minilo.
Ne razumem kaj jim dogaja, da ne spravijo skupaj ene pametne flote, saj dosti jim ne bi rabilo. Npr. Giulia karavan, novi Mito, pa Tonale recimo. Pa od Tonaleta se tu gor menimo že par let, komaj sedaj gre ven…
Morali bi se usmeriti v športnost in samo vožnjo, pa magari z manj opreme ter ponuditi nižjo ceno od nemcev, tako bi dobili delež nazaj. Prepočasi jim gre, da bi konkurirali nemcem.
Verjetno se bo to zgodilo od zdaj naprej, ko so postali del koncerna Stellantis, ker Francozi prej niso imeli vpliva na to.
drži… najvrjetneje bodo, kar se novih modelov tiče, tako kot za Opla, tudi za Alfo pod Stelantisom prišli boljši časi. so pa pri Tonaleju za tazadnjo zamudo krivi prav francozi… ko so prevzeli FCA, so si podrobno ogledali tudi Tonale in rekli “ostav, ni zadost dobro, popravljaj!”… 😀
No ja, za tisti čas, ko so jo načrtovali, je bila zadosti napredna, potem so zaspali in prespali nadaljni razvoj avto. industrije, tako da je, po prevzemu, bila to logična poteza.
Pa ne vem če rabi bit Alfa najnaprednejša. Sigurno vedo kaj delajo, ampak za oživit znamko, bi jaz ponujal Alfe s cenami primerljivimi VW. Mogoče nekaj opreme in kakšno novotarijo manj, ampak z vrhunsko mehaniko (motor-menjalnik-podvozje).
Ne pa da jo nasadijo na podvozje iz grupe in vgrajujejo njihove hibride – to potem več ne bo Alfa.
Točno to bodo naredili. Vse kar bodo naredili, bo bolj športno naravnano podvozje.
najbrž res… ampak sodeč po tem kako so, kljub isti tehnični zasnovi, v dizajn, karakter in vozne latnosti med sabo različni novi modeli Opla/Vauxhala, Peugeota, Citroena in DS-a, je nekako za pričakovat, da bodo enako veljalo tudi za Fiate, Alfe in Lancie…. za razliko od recimo zgoraj predstavljenega Seat Borna, ki (no, vsaj meni) zgleda kot id 3 s Seatovimi lučmi in značko, tega ne moremo rečt za nobenega od “po-združitvenih” modelov prej omenjenih znamk. kar pomeni, da francozom “goli rebadge” ni bil izbira in dvomim, da jim bo tudi v bodoče… no, vsaj upam. ker…pri Alfi bi to ziher bil “tržni samomor”
Res je in upam, da bo tako.