Novice

Prenovljeni Seat Leon: sedem pogonskih opcij, a nič več trivaljnikov

Pri Seatu so aktualni generaciji modela Leon namenili nekaj tehnoloških posodobitev v notranjosti in osvežitev motorne palete.

Seat Leon je bil v četrti generaciji predstavljen pred štirimi leti, pri španski znamki pa so v okviru posodobitve na sredini življenjskega cikla poskrbeli predvsem za to, da tudi po tehnološki plati ostaja v koraku s časom. Za razliko od Cuprinega Leona, ki so mu s posodobitvijo namenili precej obsežne popravke videza zunanjosti, Seatova različica tega modela ostaja vizualno nespremenjena, a dobiva možnost opcijskih matričnih LED žarometov.

SEAT-increases-the-Arona-offer-with-FR-Limited-Edition_04_HQNova zasnova digitalne instrumentne plošče

V notranjosti bo najbolj opazna prenova voznikovega delovnega mesta, ki dobiva novo digitalno instrumentno ploščo z 10,25-palčnim zaslonom v kombinaciji s prav tako novim osrednjim zaslonom informacijsko-multimedijskega sistema v velikosti 10,4 palca. Opcijsko bo na voljo večji, 12,9-palčni zaslon na dotik, v obeh primerih pa se bodo pod zaslonom nahajali osvetljeni drsniki. Pri Seatu so dodali še možnost brezžičnega polnjenja mobilnega telefona na spodnjem delu sredinske konzole in poskrbeli, da, kljub polnjenju z močjo 15 W, ne bo prišlo do pregrevanja mobilne naprave.

seat-cupra.media-center-item_1Prenovljena motorna paleta

Vstopna različica modela Seat Leon po prenovi ne bo več na voljo z bencinskim trivaljnikom (1.0 TSI), temveč njegovo vlogo prevzema 1,5-litrski bencinski štirivaljnik s 85 kW (115 KM) moči in 220 Nm navora v povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Skupno bo na voljo sedem pogonskih opcij, dizelske barve zastopajo dvolitrski TDI motorji, medtem ko paleto bencinskih motorjev dopolnjujeta še izvedenki 1,5-litrskega motorja eTSI z 48-voltno tehnologijo blagega hibrida, ki bo v močnejši različici (110 kW/150 KM) na voljo izključno v povezavi s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom DSG.

Najobsežnejše prenove je bil deležen priključno-hibridni pogonski sklop, ki ga v novi generaciji sestavljata 1,5-litrski TSI s 110 kW in električni motor z močjo 85 kW v kombinaciji z baterijo kapacitete 19,7 kWh in več kot 100 km električnega dosega. Baterijo bo moč polniti z največ 11 kW na polnilnicah z izmeničnim tokom ter z do 50 kW na hitrih polnilnih mestih z enosmernim tokom.

S proizvodnjo novega Seata Leona naj bi pričeli še ta mesec v španskem obratu Martorell, točen datum pričetka prodaje in cene pa naj bi razkrili v bližnji prihodnosti. Pri Seatu so obenem še potrdili, da pripravljajo tudi prenovo modela Ateca, do konca prihodnjega leta pa bosta osvežitve deležna še Ibiza in Arona.

Avtomobilizem.com (Vir: Seat, Carscoops. Foto: Seat.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Septembra se pričenja prodaja modelov znamke Leapmotor v Evropi
Opel ne spreminja smeri: prihodnje leto samo še električni modeli