Testi
To je TOP 5 najbolj branih avtomobilskih testov v letu 2022
V preteklem letu so vas najbolj zanimali cenovno sprejemljivejši avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem, vendar je na lestvici top 5 najbolj branih testov tudi en električni.
Torek, 3. januar 2023
Pogledali smo statistiko preteklega leta, da bi ugotovili, kateri avtomobil, ki smo ga testirali, vas je na spletu najbolj zanimal. Glede na preference bralcev lahko zaključimo, da so bili najbolj brani testi cenovno sprejemljivih avtomobilov z varčnimi motorji z notranjim zgorevanjem znamk Hyundai, Toyota, Dacia in Volkswagen. Med njimi pa je tudi kitajski električni športni terenec aiways U5 prime.
5. mesto: Volkswagen T-roc 1.5 TSI DSG R-line (klik za povezavo do testa)
T-roc je bil že pred prenovo všečen kompakten športni terenec, ki si naziv terenec zasluži bolj kot kakšen od številnih tekmecev, saj je med drugim lahko ponujal štirikolesni pogon. Pohvalil se je tudi s pestro motorno paleto, solidnimi voznimi lastnostmi in širokim naborom opreme, ki je od prihoda na trg leta 2018 poleg osrednjega zaslona na dotik med drugim vključeval zaslon namesto klasičnih merilnikov. Vse te vrline je, pričakovano, ohranil tudi po prenovi in bil, seveda, deležen še nekaj izboljšav.
4. mesto: Aiways U5 prime (klik za povezavo do testa)
Ai v imenu Aiways v kitajščini pomeni »ljubezen«, nam bližja pa je oznaka za umetno inteligenco (artificial intelligence). Mladost in poreklo testnega avtomobila sta s seboj prinesla predsodke, ki smo jih z dnevi vse bolj pozabljali. Naj vam je nevsakdanja zunanjost všeč ali ne, ne gre mimo dejstva, da je U5 nadpovprečno opazen avtomobil. Večinoma ljudje znamke 4,68 metra dolgega avtomobila ne poznajo in se zaradi tega sprva ne morejo odločiti, ali jim je všeč ali ne.
3. mesto: Dacia sandero stepway 1.0 ECO-G comfort (klik za povezavo do testa)
Na testu običajnega sandera nove generacije smo ugotovili, da je močno napredoval v primerjavi s predhodnikom. Zasnovan je namreč na enaki platformi kot novi clio, kar pomeni, da premore najnovejšo Renaultovo tehniko. Velik napredek se kaže tudi v kabini, ki je veliko bolj dodelana in estetsko dovršena. Malce bolj skromna je le zvočna zatesnitev kabine, zaradi česar vanjo precej neovirano prehajajo hrup in tresljaji turbobencinskega trivaljnika, ki v izvedbi ECO-G 100 deluje tako na bencin kot na utekočinjen naftni plin LPG.
2. mesto: Toyota yaris cross 1.5 VVT-i hybrid 4x4 adventure (klik za povezavo do testa)
Osebna izkaznica toyote yaris cross se bere kot seznam pesmi albuma najboljših hitov. Vsebuje namreč skoraj vse uspešnice, ki jih je Toyota v zadnjih desetletjih poslala na (evropski) trg. Kombinacija kompaktnih mer (yaris), mehke terenske zasnove (cross) in hibridnega pogona, ki je danes tako ali tako sinonim podjetja. A samo uporaba pravih sestavin še ni garancija za dober končni rezultat.
1. mesto: Hyundai tucson 1.6 T-GDI PHEV 4WD impression (klik za povezavo do testa)
Križanec z eno najbolj drznih mask v avtomobilizmu s priključnohibridnim pogonom dobiva popolnoma novo uporabniško dimenzijo. Poleg bencinske, dizelske in klasične hibridne izvedbe je namreč hyundai tucson na voljo tudi v priključnohibridni verziji. To poganja kombinacija prisilno polnjenega 1,6-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja s sistemsko močjo 195 kW (265 KM). Vožnja takšnega tucsona je vselej tako gladka, da voznik nima pravega vpogleda v to, kateri motor skrbi za pogon.
Od 6. do 10. mesta so se zvrstili še testi: