Elektrifikacija vstopa k Ferrariju, ekipa je že pripravljena

10. 1. 2022 | Jure Šujica
Deli

Novi direktor je že začel s prvimi spremembami in je očitno precej nakolnjen elektrifikaciji.

Pri italijanskem Ferrariju so pred časom ob predstavitvi modela SP3 Icona dejali, da bodo ljubiteljem znamke, predvsem tistim najbolj nostalgičnim in najbolj premožnim še naprej ponujali avtomobile z 12-valjnimi bencinskimi motorji pod pokrovom. Ti bodo kot kaže še naprej in kar nekaj let nastajali v njihovi delavnici v Maranellu. Z modelom SF-90 pa na drugi strani dokazujejo, da jim je tudi elektrifikacija vse bližje.

Preberite še Tako ponosni, da so spremenili tudi legendarni logotip

Vodstvo znamke je namreč predstavilo novo ekipo treh posameznikov, ki naj bi se spopadli z izzivi elektrifikacije in digitalizacije. To naj bi bili Ernesto Lasalandra, nekdanji uslužbenec podjetja STMicroelectronics, ki proizvaja polprevodnike, Silvia Gabrielli, nekdanja zaposlena pri Microsoftu, ki je k Ferrariju prišla že leta 2019 in pa Andrea Antichi, nekdanji vodja razvoja novih vozil. Vodja oddelka za raziskave in razvoj bo sicer postal Lasalandra.

»Nova organizacijska struktura bo še naprej nadaljevala z raziskavami in predstavljanjem inovacij, optimiziranjem delovnih procesov in s sodelovanjem tako z zunanjimi partnerji, kot tudi znotraj hiše,« so na kratko za ameriški Bloomberg pojasnili pri Ferrariju.

Napovedane spremembe so sicer prva večja novost, novega generalnega direktorja Ferrarija, Benedetta Vigne po tem ko je septembra lani prevzel krmilo podjetja. Na čelo Ferrarija je sicer prišel iz podjetja STMicroelevctronics, kar pomeni da Lasalandro že dobro pozna in da mu je tudi zato zaupal odgovoren položaj. Slednji je položaj prevzel z rok Michaela Leitersa, ki je bil eden izmed trojice, ki je Ferrari zapustila decembra.

Pred Ferrarijem je sicer precej pestro dogajanje, saj se hitro bliža čas, ko bo znamka predstavila tudi svojega prvega križanca, model Purosange, za katerega bo zanimivo videti, ali bo znamki prinesel prav tako velik uspeh, kot Lamborghiniju njihov Urus.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja