Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
torek, 14. maj 2024
10:00 Predavanje "Ko motivacija za študij zbledi", Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Novo mesto
10:00 Svetovanje Motivacija in uspešno učenje, Univerza Novo mesto
10:00 Literarno glasbeno dopoldne z Mirjano Šernek, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
12:30 Znanost ali fantazija? Teden znanstvene fantastike in fantazije (pogovorni dogodek), Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
17:00 Predstavitev vinske kleti z brezplačno degustacijo vin, TIC Novo mesto
VečBela krajina
torek, 14. maj 2024
07:00 - 17:00 Zbiralna akcija starega papirja in plastičnih zamaškov, OŠ Semič
09:00 Digitalno usposabljanje za odrasle 55+, GD Podzemelj
19:00 Odprtje Tednov vseživljenjskega učenja 2024 z gledališko predstavo Tri sestre, KD Metlika
19:00 Premierna uprizoritev plesne predstave Krokarjev let, cerkev Sv. Duha Črnomelj
sreda, 15. maj 2024
10:00 - 12:00 Dan za preventivo (zdravstvene meritve), GD Metlika
VečPosavje
torek, 14. maj 2024
19:00 Odprtje razstave - Tina Dobrajc: How Soon is Now? / Kako kmalu je zdaj?, Galerija Krško
sreda, 15. maj 2024
10:00 - 18:00 Ob mednarodnem dnevu družin: prost vstop za družine in delavnica, Posavski muzej Brežice
11:00 Okrogla miza ob zaključku gostujoče razstave Trienale rokodelstva, Posavski muzej Brežice
16:00 - 18:00 Dan odprtih vrat ob mednarodnem dnevu družin, Grad Rajhenburg Brestanica
16:00 - 18:00 Dan odprtih vrat ob mednarodnem dnevu družin, Mestni muzej Krško
Več20.2.2024 | 18:00 | STA; M. K.
Laško - Župani posavske, savinjske, dolenjske in zasavske regije (to so župani Mestne občine Celje ter Občin Laško, Radeče, Sevnica, Mokronog-Trebelno, Mirna in Trebnje) so danes v Laškem podpisali sporazum o skupnem in usklajenem zastopanju interesov za dokončanje tretje razvojne osi na svojem območju. Kot so sporočili z laške občine, si župani želijo biti aktivno vključeni v sam projekt in biti na tekočem s časovnico, ki se vsako leto bolj odmika.
Prva študija variant za predvideno povezovalno državno cesto med štajersko in dolenjsko avtocesto je bila objavljena že leta 2008. Konec leta 2016 so v devetih občinah omenjenih regij potekale javne razgrnitve in predstavitve dopolnjene študije variant s predlogom najustreznejše variante in dopolnitvami okoljskega poročila.
V sklopu javne razgrnitve so posamezniki, občine in predstavniki gospodarstva podali svoje pobude in predloge. Stališča do pripomb in predlogov so bila objavljena sredi leta 2017. Nato so aktivnosti bolj ali manj zastale, kar je v sklopu revizijskega poročila leta 2021 ugotovilo tudi računsko sodišče, ki je presojalo načrtovanje in vodenje projekta s strani ministrstva za infrastrukturo in takratnega okoljskega ministrstva.
V porevizijskem poročilu je takratno ministrstvo za okolje in prostor navedlo predvideno časovnico za sprejem uredbe o državnem prostorskem načrtu. Ta predvideva sprejem uredbe za srednji del tretje razvojne osi, ki bi potekala od Celja preko Radeč, Sevnice in Mirne do Trebnjega, do septembra 2026. Rešitve optimizirane in kombinirane trase je nato direkcija za infrastrukturo občinam v omenjenih regijah predstavila junija lani.
Za čimprejšnje nadaljevanje postopka sprejema državnega prostorskega načrta za omenjeno cesto so župani danes predlagali, da se trasa srednjega dela tretje razvojne osi razdeli na več odsekov oz. faz in da se državni prostorski načrt glede na dolžino trase sprejema po posameznih odsekih.
Napovedali so, da bodo v pomladnih mesecih ministre in predstavnike resornih ministrstev povabili na skupni sestanek, kjer bo poudarjena potreba po izboljšanju cestne povezljivosti, ki predstavlja eno izmed najpomembnejših razvojnih možnosti za vse občine na predvideni trasi.
Opozorili so, da na najbolj obremenjenem delu trase, to je na cesti Laško-Celje, naštejejo v povprečju od 15.000 do 20.000 vozil dnevno, od tega je najmanj 800 težkih tovornih vozil z maso preko 3,5 tone. Ob tem Celje kot tretje največje slovensko mesto še vedno nima prave obvoznice.
Prav tako dnevno prevozi vozlišče v Zidanem Mostu približno 5500 vozil, kar pomeni pet do šest vozil vsako minuto. In to preko mostu, ki omogoča le enosmerni promet. Obenem pa je tranzitni promet med Celjem in Krškim prepovedan, a se tovorna vozila tem predpisom uspešno izogibajo. Vse to dodatno obremenjuje in uničuje državno cesto Celje-Zidani Most-Krško.
Župani so še poudarili, da je izrednega pomena tudi obnova in nadgradnja cestnega odseka preko Mirnske doline med Sevnico in Trebnjim.
Galerija (9)
Slika 1: Foto (tudi spodaj v fotogaleriji): Občina Laško
1/9: srecanje zupanov (1)
2/9: srecanje zupanov (2)
3/9: srecanje zupanov (3)
4/9: srecanje zupanov (4)
5/9: srecanje zupanov (5)
6/9: srecanje zupanov (6)
7/9: srecanje zupanov (7)
8/9: srecanje zupanov (8)
9/9: srecanje zupanov (9)
Povezane objave
Ocene komentarjev