Slovenija

Mercator v sodelovanju s Herman & partnerji prejel kar 9 nagrad na SOF-u

R.T.
14. 9. 2021, 07.27
Posodobljeno: 14. 9. 2021, 07.29
Deli članek:

V Ljubljani se je 9. in 10. septembra odvijal 30. Slovenski oglaševalski festival (SOF) pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice.

Mercator
Ekipa Mercator & Herman

Mercator je v sodelovanju s podjetjem Herman & partnerji prejel kar 9 nagrad, in sicer 3 srebrne in 1 zlato nagrado za projekt M SOSESKA, 1 srebrno in 3 zlate za projekt Narezano po vašem okusu in 1 zlato nagrado za projekt Mali šef.

Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, je ob prejemu nagrad povedala: »Mercator je velika ekipa ljudi, ki se vsakodnevno trudi delati dobro. Prav vsak član doprinese h končnemu rezultatu in zato smo vsi zelo ponosni ter veseli tudi zunanje potrditve preko nagrad, ki nam povedo, da razmišljamo in delamo v pravo smer. SOF je priznan festival, v tekmovalnem delu je bilo veliko odličnih del, zato je še toliko boljši občutek, ko so tudi naši projekti med nagrajenimi. Zdrava konkurenca nas drži budne in kreativne, kar je dobro za napredek na vseh področjih. Drugi namreč ne spijo, zato se moramo tudi mi spreminjati in biti inovator. To še posebej dokazujemo s spletno video platformo M SOSESKA, ki jo ustvarjamo v tesnem sodelovanju s Herman & partnerji.«

Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji, pa je dodala: »Z Mercatorjem smo, še posebej zaradi M SOSESKE, ki je res inovativen in posledično izjemno obsežen projekt, oblikovali zelo tesno in partnersko sodelovanje. Ponosni smo, da nam največji slovenski trgovec zaupa in pogosto tudi pusti prosto pot naši domišljiji. Verjamemo, da je prav to pravi recept za uspešne projekte in sodelovanje med naročnikom ter agencijo. Nagrade pa so odlična češnja na vrhu torte.«

Z mislijo pa je Viktorija Radojević Mavrič zaključila: »Pristen stik z zaposlenimi in kupci je naše osnovno vodilo, zagotovo pa smo zelo veseli tudi nagrad, ki nam jih podeli marketinška stroka, zato se zahvaljujemo žiriji SOF-a, da so prepoznali trud, ki ga vlagamo v komunikacijo in odličnost naših marketinških projektov.«

Mercator tako postaja veliko več kot le trgovec, na klasičnem področju izjemno veliko vrača družbi, s projektom M SOSESKA pa dela tudi na področju izobraževanja in entertainmenta.