Novice

BMW bo (do konca) vztrajal pri prostorninsko velikih motorjih

Danes je že prava redkost sesti v nov avtomobilski model z veliko prostornino motorja. Tudi pri športnih modelih se zmanjšujeta število valjev in prostornina, saj jim vse pogosteje na pomoč priskočijo elektromotorji, ki pomagajo zviševati sistemsko moč. A pri BMW so odločeni, da bodo vztrajali s svojimi šest- in osemvaljnimi motorji ter prostorninsko večjimi motorji – dokler bo to omogočala zakonodaja.

BMW-jev športni oddelek M ne bo sledil strategiji oddelka Mercedes-AMG, ki je pričel v svoje športne modele vgrajevati prostorninsko manjše štirivaljne motorje ter moč pridobivati s pomočjo elektromotorjev. Ravno obratno, Bavarci bodo ohranili v ponudbi svoje šest- in osemvaljne motorje vse do konca, ko jih bodo zamenjali električno gnani športniki. Frank van Meel, šef oddelka BMW M, je v intervjuju za CarExpert potrdil, da v njihovih modelih ne bomo videli tri- ali štirivaljnih motorjev, ki bi jim na pomoč priskočili elektromotorji.

Tehnologija za električni model M še ni pripravljena

Elektrifikacija bo imela veliko vlogo pri modelih M šele takrat, ko bodo postali izključno električno gnani športniki. Van Meel je izrazil mnenje, da rešitev z majhnim motorjem na notranje zgorevanje v kombinaciji z velikimi baterijami ni “prava smer” za podjetje. Elektromotorji bodo imeli podporno vlogo v procesu elektrifikacije, a ne ključne.

“Mi gledamo stvar drugače, ker vseeno želimo imeti močan osnovni motor. Zato za nas prehod na manjše motorje z notranjimDSC_3109 zgorevanjem v kombinaciji z večjimi baterijami ne bi bila prava rešitev . Za nas bo naslednji korak takojšen prehod na elektriko. In to na pravilen način,” je za CarExpert povedal van Meel.

Kdaj pa lahko pričakujemo na cestah polno električne modele M? Glede na besede van Meela se to ne bo zgodilo kaj kmalu. Tehnologija –“pomembna je stalna izhodna moč “– zaenkrat še ni pripravljena, da bi jo lahko uporabili v športnih modelih. “Pravzaprav mora narediti eden ali dva kroga na Nürburgring Nordschleife s polno hitrostjo, potem pa z baterijo, če greste, recimo, nad 250 kilometrov na uro, tako ali tako ne boste prišli veliko dlje. Torej je trenutno to omejitev,” je dodal izvršni direktor BMW M.

Avtomobilizem.com (Vir: CarExpert. Foto: Gašper Pirman.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "BMW bo (do konca) vztrajal pri prostorninsko velikih motorjih"


thunderbolt
4 meseci 18 dni nazaj

Respect

 
BYD Yuan Up: spoznajte največjega kitajskega tekmeca Tesle
MG pripravlja osvežitev modelov