»Naši izdelki (termoregulatorji, grelne plošče in izdelki sive litine) so na trgu že vrsto let, zanje je značilen razdrobljen proizvodni proces po velikosti serij, številu različic in uporabljenih tehnologijah. Naš trg se je v zadnjem letu tudi kot posledica epidemije močno spremenil in je manj predvidljiv. Zato je naša smernica zadnjih let poleg avtomatizacije procesa in dosledne uporabe vitkih metod tudi širša uvedba digitalizacije. Medtem ko se je ta v preteklosti uvajala ožje, na področju obvladovanja kakovosti in višanja produktivnosti, se zdaj usmerjamo v krajšanje dobavnih časov v celotni verigi do kupca in procese povezujemo v končno celoto. Rezultati se v zadnjem letu, ko delamo 30 odstotkov prek napovedi, kažejo v visokem zadovoljstvu kupcev.«
»V preteklosti je imel Marifarm vzpostavljeno le proizvodnjo za pakiranje, pred kratkim pa smo vzpostavili še preostale operacije. Tako zdaj svojim partnerjem lahko ponudimo poln cikel proizvodnje farmacevtskih izdelkov, vključno s pripravo granulata. Na linijah v oddelku pakiranja smo že pred časom namestili Metronikov sistem za opremo zdravil z zaščitnimi elementi, ki morajo biti nameščeni na vseh zdravilih na recept za uporabo v državah EU. Metronik je tudi naš partner pri digitalizaciji poslovanja, ki smo se ga lotili lani. V septembru zaključujemo s prvo fazo projekta, v okviru katerega smo namestili programsko opremo za upravljanje proizvodnje na pakirnih linijah. V načrtu imamo še digitalizacijo preostalih delov proizvodnje, logističnih operacij in sproščanja izdelkov na trg.«
»Investicija v proizvodni obrat specialnega embalažnega stekla je igrala pomembno vlogo za Steklarno Hrastnik. Z njo smo končali triletno obdobje produktne preobrazbe ter razvoja steklarne v visokotehnološko nišno podjetje, usmerjeno na področje proizvodnje specialnega embalažnega stekla v najvišjem kakovostnem segmentu žganih pijač in parfumerije. V Steklarni Hrastnik vlagamo v digitalizacijo procesov in proizvodnje, robotizacijo in avtomatizacijo, v energetski razvoj in spremembo procesov v zeleno tehnologijo. Velike blagovne znamke to izjemno cenijo, ker imajo same zaveze k dajanju na trg ogljično nevtralnih izdelkov v prihodnosti, zato se vse bolj povezujemo s tistimi blagovnimi znamkami, ki jim veliko pomenijo okoljevarstvene aktivnosti. Poleg tega smo aprila 2021 svoje vrhunske izdelke nadgradili s pametno ter trajnostno dekoracijo in funkcionalizacijo steklenih izdelkov. Od letos tako ponujamo še celovitejši pristop in podporo – od ideje, razvoja in oblikovanja izdelka do proizvodnje. Celovita storitev vključuje tudi grafično oblikovanje za dekoracijo, izvedbo dekoracije – vse to pa je dopolnjeno z odličnim logističnim servisom. Z agilnim pristopom in nadaljnjo nadgradnjo do okolja prijaznih in energetsko učinkovitih tehnologij za celoten proizvodni proces bomo vsekakor nadaljevali – in jih nadgrajevali.«
»V skupini vse od svojih začetkov veliko pozornost namenjamo uvedbi inovacij v proizvodni proces, saj smo za generiranje rasti morali vseskozi skrbeti, da smo proizvodnjo uspešno prilagodili spreminjajočim se povpraševanjem. Razvoj procesa izdelave je iz začetne delovno intenzivne dejavnosti zaradi potrebe po povečanju produktivnosti in zagotavljanju kakovosti zahteval, da del procesov v celoti izvedemo na avtomatiziranih robotiziranih strojih v skladu z zahtevnimi standardi in specifikacijami svojih kupcev. Tako stalno vlagamo v nove avtomatske stroje in pripomočke, ki nadomestijo ročno delo. S pridom izkoriščamo vse prednosti, ki jih prinaša industrija 4.0 v obliki dosegljivosti strojev in tovarn, višje kakovosti proizvodov in učinkovitosti proizvodnje, saj je to edina pot ohranjanja konkurenčne prednosti na cenovno zahtevnem trgu.«