Opel astra se je svetu razkrila v podobi šeste generacije, sicer pa gre za avtomobil, ki predstavlja naslednje poglavje v zgodovini Oplovih kompaktnih avtomobilov, katerih prvi predstavnik je bil že leta 1936 kadett. V prvih petih generacijah so skupno prodali kar okrog 15 milijonov enot astre, nova generacija bo proizvodno pot začela letos jeseni.

4,374 m je dolžinska mera nove petvratne astre, ki je tako zgolj 4 milimetre daljša od predhodnice. Je pa zato konkretneje, za 13 milimetrov, zrasla njena medosna razdalja, ki zdaj meri 2,675 metra. Prtljažnik kombilimuzine bo ob podrtih sedežih premogel prostornino do 1250 litrov.

2 priključnohibridna sistema, ki ga bosta sestavljala bencinski in električni motor, bosta na voljo pri novi astri. Močnejši bo premogel sistemsko moč 165 kW (225 KM), šibkejši pa 132 kW (180 KM). Ob tem bo astra na začetku prodaje na voljo z 1,2-litrskim bencinskim motorjem z 81 kW (110 KM) ali 96 kW (130 KM) ter 1,5-litrskim dizelskim s 96 kW (130 KM).

Nova astra je izjemen avtomobil in v bistvu sem srečnež, da svojo pot na mestu predsednika uprave začenjam s takšnim avtomobilom. Nova generacija je prvič elektrificriana, Oplov logotip strele pa zato še nikdar ni bil primernejši za astro. Prepričan sem, da bo ta avtomobil prepričal številne nove stranke, nova generacija predstavlja velik korak naprej.

Uwe Hochgeschurtz, predsednik uprave Opla

60 km zgolj na elektriko znaša doseg priključnohibridnih različic astre, kar zadostuje za veliko večino vsakodnevnih potreb.

22.465 € bo znašala osnovna cena kombilimuzinske opel astre v Nemčiji ob začetku prodaje. Tam bodo prva naročila začeli sprejemati pozno jeseni, ko bo stekla tudi serijska proizvodnja, medtem ko bodo kupci prve primerke dobili v začetku prihodnjega leta, ko bo astra naprodaj tudi pri nas. Takrat bodo znane tudi cene za slovenski trg.