Novice

Opel Corsa z novim obrazom in izpopolnjenimi pogonskimi sklopi

Štiri leta po uvedbi šeste generacije je čas za osvežitev Oplove predstavnice segmenta B, ki kot model šteje že več kot 40 let, v aktualni obliki pa nastaja na skupni platformi skupine Stellantis. Prva sprememba je vidna že od daleč: Corsa je končno dobila družinski oblikovalski zaščitni znak, Oplov vizir. Med ostale posodobitve štejejo še sveže tehnologije ter spremembe v pogonski paleti.

Sijoč črn vizir in pametnejša notranjost

Črna elegantna maska, ki povezuje prednja žarometa, je zagotovo tista sprememba, ki jo bodo opazili vsi. Bolj pozorni bodo morda zaznali razliko tudi v svetlobnem podpisu, matrična tehnika žarometov Intelli-Lux v tehniki LED je po novem namreč nadgrajena s 14 (prej 8) elementi. Oplov emblem bo po prenovi na voljo v satinirano srebrni ali črni barvi, nekaj potez pa je drugačnih še na prednjem odbijaču. Zadek razkriva sredinsko nameščeno ime modela. Barvna paleta bo bogatejša za sivo Grafik z možnostjo dodatka kontrastne črne strehe

Oblikovalci so v notranjosti predrugačili volanski obroč, prestavno ročico in dodali nekaj sprememb pri oblazinjenjih. Še največja novost je opcijski digitalni zaslon merilnikov, ki lepo dopolnjuje 10-palčni sredinski zaslon infozabavnega sistema. Slednji podpira tudi brezžično povezavo pametnih telefonov s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto ter je zasnovan na  Qualcommovi platformi Snapdragon. Novosti s tem še ni konec: navigacijo bo mogoče posodabljati na daljavo in bo bolje prepoznavala glasovne ukaze, nabor vozniških asistenc pa bo med drugim bogatejši za visokoločljivostno vzvratno panoramsko kamero in prilagodljiv tempomat.

Spremembe pod pločevino

V Corso prihajajo sodobni koncernski pogonski sklopi, pripravljeni za platformi CMP/e-CMP. Corsa-e bo imela izbiro dveh baterijsko-električnih različic: osnovna bo z enako močjo 100 kW/136 KM omogočala daljši, 357-kilometrski doseg z enim polnjenjem baterije, medtem ko bo močnejša s 115 kW/156 KM opremljena z baterijo, ki naj bi ji z enim polnjenjem zagotovila do 406 km dosega. Hitro polnjenje naj bi baterijo z 20 na 80 odstotkov dopolnilo v pol ure.

S prenovljeno Corso bo v Oplovih modelih debitiral blago-hibridni pogon. Novi 1,2-litrski turbobencinski motor bo nadgrajen z 48-voltnim sistemom v izvedenkah s 74 kW/100 KM oziroma 100 kW/136 KM moči ter spojen izključno z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. O povsem klasični paleti tokrat pri znamki niso izgubljali besed, le da bodo motorji z notranjim zgorevanjem učinkoviti.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Opel.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Škoda Enyaq Laurin & Klement s premijskim videzom in izboljšavami
DS9 v naslednje modelno leto s številnimi novostmi