Nissan pričenja z realizacijo novega poslovnega načrta, ki naj bi jim ob povečanju vrednosti in ustvarjanju dobička zagotovil konkurenčnost na trgu. Načrt Arc temelji na širitvi globalne ponudbe, pospešitvi elektrifikacije ter novih, učinkovitejših pristopih pri razvoju in proizvodnji znamkinih modelov.
Nova partnerstva kot eden od temeljev prihodnosti
Najnovejši poslovni načrt naj bi predstavljal most med načrtom transformacije Next ter načrtom Nissan Ambition 2030, ki predstavlja njihovo dolgoročno vizijo. Za lažje uresničevanje zadanih ciljev nameravajo vzpostaviti nova partnerstva, ki naj bi ob uporabi sodobnih tehnologija zagotavljala konkurenčnost in povečanje prodaje v globalnem merilu. Poslovni načrt je predstavil predsednik in izvršni direktor Nissana Makoto Uchida, ki je poudaril, da Arc predstavlja njihovo pot v prihodnost ter obenem prikazuje napredek in Nissanovo sposobnost krmarjenja v nenehno spreminjajočih se zahtevnih pogojih na trgu.
Cenovna pariteta med električnimi in klasično gnanimi modeli do 2030
Pri Nissanu so si med drugim zadali cilj kupcem ponuditi cenovno dostopnejše električne modele, kar nameravajo doseči z novimi postopki razvoja in proizvodnje. Ti vključujejo skupen razvoj podobnih modelov, uporabo integriranih pogonskih sklopov in novih baterijskih tehnologij ter uvajanje modularne proizvodnje in njeno združevanje za določene skupine vozil. Na ta način naj bi zagotovili do 30 odstotkov nižje cene novih generacij električnih modelov v primerjavi s cenovno umeščenostjo aktualnega električnega modela Ariya.
Prilagajanje proizvodnih obratov in pospešen razvoj novih tehnologij
Poslovni načrt Arc med drugim vključuje tudi posodobitev proizvodnih obratov na Japonskem, v Veliki Britaniji in v Združenih državah Amerike v skladu s konceptom Nissan Intelligent Factory. Pospešenega razvoja in nadgradenj naj bi bili deležni tudi avtomobilski sistemi, vključno z novo generacijo sistema ProPilot, ki naj bi v določenih okoliščinah omogočal več avtonomne vožnje. Še naprej bo potekal razvoj baterijskih tehnologij z namenom povečevanja energijske gostote in hitrosti polnjenja, kupcem pa naj bi, v odvisnosti od njihovih zahtev in potreb, ponudili različne vrste baterij v različnih cenovnih razredih.
Rast prodaje in osvežitev modelne palete
V naslednjih treh letih nameravajo predstaviti 30 novih modelov, od katerih naj bi bilo 16 elektrificiranih, 14 pa z motorji na notranje izgorevanje, med fiskalnimi leti 2024 in 2030 pa naj bi skupno predstavili 34 elektrificiranih modelov. Še naprej ostajajo prisotni na vseh glavnih trgih, kjer nameravajo osvežiti paleto modelov s ciljem povečanja prodajnih številk in zagotavljanja dobička ob večji finančni disciplini.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Nissan.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen