Novo poglavje v ‘žajfnici’ Primoža Rogliča?

Kolesarstvo 29. Sep 202312:09 0 komentarjev
Primož Roglič
Foto: Profimedia

Govorice o menjavi moštva so iz dneva v dan močnejše, odhod iz Jumbo-Visme pa se zdi iz ure v uro bolj neizbežen. Primož Roglič se je znašel na pomembni karierni prelomnici, zainteresiranih ekip, ki bi v svojih vrstah želele imeti 33-letnega Slovenca, pa ne manjka.

V četrtek je za kolesarstvo specializirani nizozemski portal Wielerflits v svet poslal novico, da ima Primož Roglič proste roke pri izbiri delodajalca v prihodnjih letih, pa čeprav ga pogodba z Jumbo-Vismo veže še za dve sezoni, torej do konca leta 2025. Nizozemsko moštvo, ki se v teh dneh pospešeno ukvarja z možnostjo združitve s konkurenčnim Soudal Quick-Stepom (ta mora biti zaradi licence za prihodnjo sezono dokončana do 15. oktobra), je zasavskega orla ob primerni odškodnini – govori se o petih milijonih evrov – pripravljeno spustiti iz svojih vrst.

Kot danes poroča belgijski Het Nieuwsblad, je menedžer Primoža Rogliča sporočil ekipam v svetovni seriji, da je njegov varovanec na voljo za pogovore o morebitnem sodelovanju. Omenjeni časnik razkriva, da se v lov za aktualnim olimpijskim prvakom poleg dalj časa znanih snubcev – Ineos Grenadiers, Movistar, Lidl-Trek, Bahrain Victorious – podajajo tudi v moštvih Bore-Hansgrohe in Israel Cycling Academy. Kljub temu, da se za usluge slovenskega zvezdnika torej zanima praktično polovica ekip v svetovni seriji, pa naj bi po poročanju omenjenega časnika trenutno najboljše karte v rokah držali moštvi Movistarja in Lidl-Treka.

Čeprav je nizozemski Wielerflits v sredo ponudil informacijo, da naj bi Roglič odločitev o novi ekipi sprejel že do te nedelje, 1. oktobra, pa se to zdi malo verjetno. Rogliča namreč v tednu dni namreč čakajo tri dirke v Italiji, začenši s sobotno dirko po Emiliji, kjer mu je Jumbo-Visma kljub vsem govoricam v zadnjih dneh namenila močno podporno ekipo, v kateri bodo še en Slovenec Jan Tratnik, Madžar Attila Valter, Belgijec Tiesj Benoot in trojica Nizozemcev Gijs Leemreize, Koen Bouwman in Sam Oomen. Kisovčana nato v torek čaka še dirka po treh dolinah Vareseja, v soboto pa vrhunec jeseni z zadnjim spomenikom sezone – dirki po Lombardiji. Ko bo Roglič glede na trenutne informacije odpeljal zadnjo dirko v rumeno-črnem dresu … In pred zaključkom sezone, kjer se bo po več kot letu dni na cesti spet srečal z rojakom Tadejem Pogačarjem, je težko pričakovati razplet glede nadaljnje kariere.

O pestrem dogajanju v ekipi Jumbo-Visme med Vuelto je Roglič govoril v nedeljo v Mariboru ob robu dobrodelnega dogodka Zlati krog, a tedaj zbrani novinarji še niso vedeli za govorice o načrtovani združitvi s Soudal Quick-Stepom.

Nikakor ne pelje v pravo smer

“Če ima Primož resne načrte oziroma ima željo zmagati na dirki po Franciji, potem mora nekaj storiti. Ali udariti po mizi v svoji trenutni ekipi ali pa ekipo zamenjati. V trenutni situaciji bo eno ali drugo težko. Težko je narediti red, ko je nekdo boljši od tebe, obenem pa je težko zamenjati ekipo pri njegovih letih,” se je na dogajanje okoli Primoža Rogliča v sredini tedna odzval športni direktor Kolesarske zveze Slovenije Martin Hvastija.

Martin Hvastija
Foto: Denis Sadiković

O morebitni združitvi Jumbo-Visme in Soudal Quick-Stepa pa ima Hvastija svoje mnenje: “Načeloma vsaka združitev ne pomeni nujno nekaj dobrega. Če iščeš možnost za združitev, je po navadi nekaj narobe, nekaj škripa. Običajno so to finance. V tem primeru si to težko razlagam. Lefeverjeva ekipa se je v zgodovini že dvakrat združila, enkrat z Lottom, pa še enkrat. Jan Tratnik je takrat ostal na cesti pa je imel dveletno pogodbo. Takrat je šlo za dve belgijski ekipi, tukaj gre za ekipi iz sosednjih držav s povsem drugačnim konceptom in različnim pristopom. Ne verjamem, da bi to lahko bilo uspešno, tudi če je res.

Po mojem mnenju to ne bi pomenilo nič dobrega. Že tako ali tako je bila ekipa Jumbo-Visme dominantna, Soudal Quick-Step se je zadnjih 20 let posvečal klasikam in enodnevnim dirkam. Ne verjamem, da bi ta koncepta lahko uspešno združili. Če pa ju bodo, to pomeni absolutno prevlado, kar nikoli ni dobro. In odreagirati mora Mednarodna kolesarska zveza. Vprašanje, če so dovolj močni, da to preprečijo. V vsakem primeru to ne pelje v pravo smer.”

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!