Oblikovne spremembe sovpadajo z najnovejšimi modeli znamke Peugeot. Žarometi svetijo tudi v matrični tehniki. Foto: Peugeot
Oblikovne spremembe sovpadajo z najnovejšimi modeli znamke Peugeot. Žarometi svetijo tudi v matrični tehniki. Foto: Peugeot

Po pričakovanju je prenovljeni 508 dobil spremenjen logotip z velikim levom, maska je usklajena z modelom 308 in 408, žarometi pa so po novem tanjši in svetijo v matrični LED-tehnologiji. V temi tako spredaj kot zadaj do izraza pride svetlobni podpis s tremi kremplji. Francozi so v ponudbo dodali nove barve in obliko platišč, na izbiro pa bodo tri ravni opreme (allure, GT, peugeot sport engineered).

Še več sprememb se je zgodilo v kabini. Novi informacijsko-razvedrilni sistem prinaša 10-palčni osrednji zaslon (25,4 centimetra) visoke ločljivosti, povezljivo navigacijo, prepoznavanje glasu, brezžično povezljivost in posodabljanje "po zraku". Digitalno platformo dopolnjuje 12,0-palčna armaturna plošča (30,5 centimetra).

Kupci bodo lahko izbirali med bencinskim in dizelskim modelom ter tremi priključno-hibridnimi modeli. Foto: Peugeot
Kupci bodo lahko izbirali med bencinskim in dizelskim modelom ter tremi priključno-hibridnimi modeli. Foto: Peugeot

Odvisno od motorne izvedenke je na voljo več načinov vožnje (electric, eco, hybrid, normal, sport, 4WD) in tudi nastavitve vzmetenja (normal, sport, comfort). Za pomoč pri vožnji v temi in slabi vidljivosti je mogoče izbrati sistem za nočni vid (night vision), ki voznika opozarja na prisotnost živali, pešcev ali kolesarjev, ki jih svetlobni snop dolgih luči ne doseže na cestišču pred vozilom. Na voljo je tudi paket polsamodejne vožnje 2. stopnje, ki zajema prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu. V pomoč pri parkiranju so visokoločljive HD-kamere.

Digitalna instrumentna plošča ima velik nabor nastavitev in možnosti prilagajanja po meri ter ponuja nove načine prikaza (povezljiva navigacija TomTom, avtoradio/medijski sistem, sistemi za pomoč pri vožnji, pretok energije …), ki jih lahko spremenimo neposredno z volana. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Digitalna instrumentna plošča ima velik nabor nastavitev in možnosti prilagajanja po meri ter ponuja nove načine prikaza (povezljiva navigacija TomTom, avtoradio/medijski sistem, sistemi za pomoč pri vožnji, pretok energije …), ki jih lahko spremenimo neposredno z volana. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Bencin, dizel, PHEV

Motorna ponudba se začne s trivaljnim 1,2-litrskim turbobencinskim agregatom s 130 konjskimi močmi (96 kW). Enako moč ponuja 1,5-litrski štirivaljni turbodizel. Na izbiro bosta tudi dve priključni hibridni (PHEV) različici s 180 KM (134 kW) in 225 KM (168 kW). Vsi motorji se vgrajujejo skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Na vrhu ponudbe bo 508 PSE, ki ima bencinski motor z 200 KM (147 kW), elektromotor z močjo 81 kW, povezan z avtomatskim menjalnikom in elektromotor z močjo 83 kW v zadnjem delu. Kombinirana moč je 360 KM (268 kW), s pogonom 4 x 4.

Trio modelov PHEV uporablja 12,4 kWh baterijo. Polni se s standardnim 3,7 kW polnilnikom ali izbirnim 7,4 kW polnilnikom, ki je standardno na voljo pri 508 PSE.

Rdečim GTI-jem je zasvetila rdeča luč. A prižgala se je zelena luč – športno zelena luč. Kaj prinaša Peugeoteva športna limuzina nove dobe? Poglejte videoreportažo o 508 PSE, ki smo jo pripravili v Avtomobilnosti.