Delavnica: Google Ads oglaševanje, Podjetniški inkubator Bela krajina Črnomelj

18.11.2021 | 16:00

Delavnico bo vodil Radoš Skrt.

Vsebina delavnice:

V sklopu delavnice bomo obdelali vso teorijo in prakso glede Google Ads. Skupaj bomo šli skozi celoten postopek kreiranja oglasov in kampanj, kar pomeni, da bo po delavnici vsak slušatelj sposoben kreiranja lastnih Google Ads kampanj.

Izobraževanje bo vključevalo naslednje vsebinske sklope:

Pomen iskalnega marketinga

Porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj

Kako do pravilne strukture oglaševalskega računa (kampanje, oglasne skupine, oglasi)?

Nastavitve kampanj

Pisanje oglasov

Pomen pravilne izbire ključnih besed in kako jih sploh izbrati?

Kdaj uporabiti široko ujemanje, kdaj frazno in kdaj natančno ujemanje ključnih besed?

Zakaj nam lahko pravilna uporaba negativnih besed prihrani veliko denarja?

Zakaj je nujno potrebno spremljati CTR, pozicijo oglasa in Quality Score?

Kako se izračuna AdRank?

Kako merimo konverzije in kakšen je sprejemljiv strošek na konverzijo?

Vzpostavitev akcij ponovnega trženja (remarketing)

Kreiranje dinamičnih oglasov

Kako lahko s pravilno nastavitvijo placementov pri display oglaševanju prihranite veliko denarja?

Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij, priprava poročil

Mag. Radoš Skrt je specialist za Google in Facebook oglaševanje ter za optimizacijo spletnih strani (SEO). Je redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. Med leti 2007 in 2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna, kjer je bil s svojo ekipo odgovoren za poslovanje spletnih trgovin Dormeo, Top Shop, Delimano, Kosmodisk, Wellneo in Walkmaxx, ki so vsako leto ustvarile nekaj milijonov evrov prometa.

❗ Število mest je omejeno, udeležba pa brezplačna ❗

OBVEZNA PRIJAVA ⏩ https://forms.gle/AdKGRRHKQYQH4MWg6