Novice

Hyundai razvija novo rešitev za hladnejšo avtomobilsko notranjost v vročih dneh

Korejski avtomobilski proizvajalec razvija posebno folijo za avtomobilska stekla, ki naj bi zagotavljala občutno nižjo temperaturo v notranjosti vozil.

Pri znamki Hyundai se bližajo zaključku razvoja posebne zaščitne folije (Nano Cooling Film), ki naj bi v vročih dneh poskrbela za nižjo temperaturo notranjosti vozil. Posebna zasnova naj bi istočasno omogočala odvajanje toplote iz kabine ter z odbojem preprečevala segrevanje notranjosti zaradi vpliva zunanjih dejavnikov.

Hyundai_NanoCoolingFilmto_ (8)Obetavni rezultati preizkusov

Inovacijo trenutno testirajo v vročem podnebju mesta Lahore v Pakistanu, kjer so zaščitno folijo namestili na stekla sedemdesetih vozil. Na tem področju dnevne temperature dosegajo tudi do 50°C, zatemnjena avtomobilska stekla pa so prepovedana zaradi varnostnih razlogov. V času prejšnjih preizkusov so za 10,98°C znižali temperaturo v okolici glave voznika v primerjavi z vozilom z običajno zatemnitvijo avtomobilskih stekel, v primerjavi z vozilom brez kakršnekoli zaščite na steklenih površinah pa je bila temperatura nižja za 12,33°C. Nova zaščitna folija se je izkazala za učinkovito tudi pri zmanjševanju temperature notranjih površin – ta je bila nižja za 15,38°C v primerjavi z običajno zatemnitvijo avtomobilskih stekel oziroma za 22°C v primerjavi z notranjostjo vozila brez zatemnjenih steklenih površin.

Hyundai_NanoCoolingFilmto_ (6)Učinkovito odbija zunanjo toploto in obenem omogoča odvajanje toplote iz notranjosti

Zaščitna folija, ki so jo razvili v oddelku za raziskave in razvoj pri znamki Hyundai naj bi zagotavljala učinkovitost zaradi posebne zasnove plasti. Zunanja plast naj bi odvajala toploto iz notranjosti vozila, medtem ko notranja dva sloja odbijata zunanjo toploto in s tem zmanjšujeta skupno količino toplote, ki doseže notranjost vozila. Po zatrjevanju Hyundaia naj bi bilo novo folijo moč namestiti tudi v kombinaciji z obstoječimi folijami za zatemnitev avtomobilskih stekel, kar naj bi še dodatno povečalo njeno učinkovitost.

Zadnji krog testiranj je bil namenjen predvsem zagotavljanju primerne kvalitete in odpornosti nove zaščitne folije na zunanje dejavnike ob vsakodnevni uporabi. Preizkusi naj bi se že bližali zaključni fazi pred pričetkom serijske proizvodnje, ki jo za prihodnost najavljajo predstavniki korejske znamke.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops, Hyundai. Foto: Hyundai.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Nora količina navora in štrije motorji za Mercedesov električni razred G
Volkswagen spreminja pristop: lovljenje največjega tekmeca z novo miselnostjo