GJtPNFnW4AAxeMl Svet24.si

Hud potres prizadel okolico Vidma; tla so se ...

433132554_2134136413613298_5685619191041566114_n Svet24.si

Policija prekinila iskanje male Danke v Banjskem ...

1663812312-036mv Necenzurirano

Kakšna stavka? Največja zasebna klinika podira ...

janez janša, shod Reporter.si

Kdo ima koga za norca? Janša, večkrat v ...

ronaldo 33 Ekipa24.si

Joj, kaj je naredil Ronaldu! To je predrznež, ki ...

Ena zadnjih fotografij kralja Karla III., na njegovem obrazu je videti žalost in trpljenje Odkrito.si

Razpad monarhije? Veriga sramotnih neresnic

peter prevc Ekipa24.si

Največji hit! Pojavil se je posnetek enega od ...

ou
ou
0 08.11.2022 13:34:57

Družbena odgovornost podjetij je svetla stran športa

Slovensko podjetje, ki pomaga športu in športnikom, je dragoceno.

Veriga K.F. d.o.o., je podjetje za katerega lahko ob pregledu njihovih ravnanj hitro ugotovimo, da je družbeno odgovorno podjetje.

Pa ne samo to ugotovimo tudi, da je tradicionalno izjemno naklonjeno podpiranju športa in športnikov.

Je nedvomno pravi primer podjetja, ki se zaveda, kako pomembna je skrb za ljudi in okolje iz katereg podjetje izhaja.

V sklopu njihovih družbeno odgovornih ravnanj je bilo v nedeljo, 6.11.2022 na Šobcu, pripravljeno praznovanje ob stoletnici obstoja njihove blagovne znamke Veriga (since 1922). Na praznovanje je bilo povabljeno okoliško prebivalstvo, zaposleni, nekdanji zaposleni, gasilci, športniki, sponzoriranci, kulturniki in intelektualci, ki s podjetjem skupaj tkejo vezi, ki jih je zaradi skupnega odličnega sobivanja in sodelovanja, mogoče razglasiti za trajne vezi ali če se izrazimo malce umetniško "brezčasne".


Na dogodku je bilo prisotnih vrsta uspešnih športnikov, med njimi tudi predstavniki športne curling ekipe (Veriga curling team) in predstavniki Curling zveze Slovenije. Slednji so pri obiskovalcih znova začutili veliko zanimanje za ta vedno bolj popularen olimpijski šport. To zadnje je lahko priznanje tudi za "Verigo", saj temu športu že vrsto let pomaga pri dviganju prepoznavnosti .

Tovrstni dogodki so za šport in športnike vedno priložnost za sklepanje novih poznanstev in začetke novih sodelovanj. Še bolj pa je pomembno, da takšni dogodki neposredno utrjujejo zaupanje med sponzorjem in sponzoriranci. Zaupanje in aktivacija sponzorirancev je pri vsakem sponzorskem odnosu izjemnega pomena in se v športnem prostoru prevelikokrat spregleda.

Za podjetja, sponzorje in njihove marketinške oddelke je izjemno pomembno, da lahko s športniki aktivno sodelujejo in skupaj trajno oblikujejo strategije, ki vodijo do skupnih ciljev.

Za drugo stran, športnike sponzorirance pa je pomembno, da sponzor razume in opazi njihov trud, opazi pripadnost blagovni znamki, ter da slednje nagradi z dolgoročno in stabilno podporo.

Podjetje Veriga K.F. d.o.o., to razume, to opazi, to ves čas počne in verjamemo, da bo tako še naslednjih 100 let.

Članki iz rubrike