Novice

Škodin vstopni električni model bo Epiq

Epiq – ime zveni grandiozno. Verjetno zato, ker bo kljub kompaktnim dimenzijam produkcijski naslednik študije električnega križanca za češkega proizvajalca izjemnega pomena. Hkrati pa si pri Škodi vsi želijo, da bi se o njem še dolgo govorilo.

Magična številka: 25 tisoč evrov

Tekmi za cenovno dostopen baterijsko električni model se pridružuje tudi Škoda. V okviru letne konference za javnost so med drugim predstavili oblikovalsko študijo Epiq, ki najavlja drugega od šestih novih električnih modelov, ki naj bi jih lansirali v prihodnjih letih.

Skoda Epiq (2)Škodo Epiq, ki naj bi nastajala na koncernski arhitekturi MEB Entry, naj bi na trg pripeljali v letu 2025 za ceno okoli 25.000 evrov. Za ta denar naj bi kupci dobili križanca z baterijsko-električnim pogonom, ki bo v dolžino meril 4,1 metra, kar pomeni, da bi v klasični paleti približno ustrezal Kamiqu (4,25 m). Kljub kompaktnim zunanjim meram naj bi v maniri znamke imel prostorno notranjost za do pet potnikov, prtljažnik pa naj bi v osnovni postavitvi meril 490 litrov. Ko je govora o njegovem električnem dosegu z enim polnjenjem, so pri Škodi zapisali številko 400 kilometrov ter dodali, da bodo vgrajeni elementi podpirali dvosmerno polnjenje.

Nov oblikovalski jezik

Model je utelešenje novega znamkinega oblikovalskega jezika Modern Solid, ki naj bi tako zunaj kot tudi v notranjosti združeval lastnosti, kot so robustnost, funkcionalnost in pristnost. Sprednji del sicer razkriva t.i. Tech-Deck, sodobno interpretacijo znane Škodine maske, ki za črno gladko površino skriva radar in sprednjo kamero. Obdajajo jo svetlobni elementi LED v obliki črke T, ki so v funkciji dnevnih luči in smernikov. Prednja žarometa sta nameščena nekoliko nižje, na študiji pa so si ju zamislili v tehniki matričnih žarometov LED. Spodnji del zaznamujeta robusten odbijač in spojler v barvi temnega kroma,

Skoda Epiq (1)Silhueto zaznamuje visoka tornado linija s poudarjenimi rameni, v zaščitenih kolotekih pa so vidna aerodinamično optimirana platišča. Linija strehe je nekoliko padajoča in se zaključuje v zadnji spojler. Tudi na zadku najbolj izstopa odbijač, ponovi pa se tudi svetlobni podpis v obliki črke T. Oranžni detajli in črnina ustvarjajo zanimiv kontrast z matirano belo barvo karoserijskega laka.

Minimalistična notranjost

Skoda Epiq (3)Oblikovalci so minimalistično temo v notranjost prenesli z naborom trpežnih, praktičnih in trajnostno naravnanih materialov. Sprednji del ima odprta odlagalna mesta, pod sredinskim zaslonom se nahaja tudi površina za brezžično polnjenje mobilnega telefona, za boljšo organizacijo pa poskrbijo praktični dodatki iz programa Simply Clever. Enako velja za prtljažnik, ki bi bil bistveno manj uporaben brez kavljev, pritrdišč in dvojnega dna.

Dvokraki volanski obroč razkriva nov napis Škoda, fizične gumbe in haptični drsnik z oranžnimi poudarki za upravljanje ključnih funkcij med vožnjo. Epiq naj bi imel med drugim tudi mobilni digitalni ključ, kar pomeni, da se bodo napredni uporabniki lahko tesno povezali s svojo električno Škodo.

Iz Pamplone

Epiq, ki ga bodo izdelovali v španski Pamploni, naj bi postal mejnik v zgodovini znamke Škoda. Poleg pozitivnih konotacij, ki naj bi jih vzbujalo njegovo ime, pa bo za prepričevanje kupcev seveda potrebno še veliko več. Pri Škodi računajo predvsem na njegovo vsestranskost, ki bi zadovoljevala tako družine kot tudi posameznike z aktivnim življenjskim slogom, in nabor sodobnih tehnologij, prilagojenih potrebam  sodobnih voznikov.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Škoda.)

Mnenja uporabnikov

3 komentarjev za "Škodin vstopni električni model bo Epiq"


drugmirko
1 mesec 11 dni nazaj

zgleda ko Kia….

xxl
1 mesec 11 dni nazaj

Obetavno, ne verjamem, da bo cena tako ugodna, oziroma, vstopnega modela ne bo želel nihče.

meganer
1 mesec 11 dni nazaj

Jaz pa mislim da bo.
Tesla naj bo zopet spustila 8% ceno …. tako, da ….

 
Spodbuden rezultat brezžičnega polnjenja: 100 kilovatov in 96-odstotni izkoristek
Obeta se japonsko sodelovanje pri razvoju električnih vozil