Oglasno sporočilo

Podjetje, specializirano za optikulturo, ponuja zaposlenim izkušnje, in ne le zaposlitev

Miha Lavtar, ustanovitelj podjetja Optiweb iz Škofje Loke, nam razkriva, kaj so lastnosti uspešnega vodje in kako vidi vpliv digitalizacije na prihodnost.
Avtor
23.06.2021 06:00
Dopolnjeno: 23.06.2021 08:48
Čas branja: 2 min

Pravijo, da so digitalni po naravi in vse berejo »modro na belem«, podjetje iz Škofje Loke ima danes 70 zaposlenih, a začelo se je leta 2009 dobesedno na dnu – v pritličju poslovne stavbe.

Optiweb je moderno podjetje, kjer zaposleni digitalno dihajo, čutijo in dobivajo izkušnje, ne samo zaposlitev. So generacija milenijcev in spletni specialisti ter ponujajo vse storitve za celotno optikulturo.

Miha Lavtar nam s ponosom pojasnjuje svoje začetke. »Svojo podjetniško pot sem začel pri 19 letih z optimizacijo za iskalnike, potem sem to razvijal in je raslo v eno, drugo, tretjo storitev. Zdaj nas je skoraj 70 in imamo velike načrte za prihodnost.«

Kot del kampanje #MyMinute finančne platforme Freedom Finance je Miha Lavtar, ustanovitelj znamke Optiweb, v eni minuti opisal svoj poslovni uspeh:

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Celostne digitalne rešitve

Dobri rezultati so vedno dobra motivacija, tako je ta 12 let stara digitalna znamka Optiweb prejemnica številnih zmagovalnih nagrad. V letu 2020 so na tekmovanju Websi osvojili prvo mesto v kategoriji globalni digitalni projekti za spletno stran donat.mg.

Digitalne rešitve ponujajo številnim klientom, kot so InterSport, Iglu Šport, a imajo tudi impresivne projekte izpod svojih rok. »Naše storitve bi razdelili na tri stebre – marketing, dizajn oziroma oblikovanje in razvoj. Lahko naredimo spletno stran, spletno trgovino ali spletno aplikacijo, s tem da kombiniramo vse svoje storitve in ponujamo eno celostno storitev na enem mestu,« nam je povedal Miha Lavtar, začetnik Optiweba.

Tri lastnosti uspešnega vodje

Miha Lavtar je začel svoje podjetje pri 19 letih, danes zaposluje 70 oseb. Pozitivna energija in nore ideje so samo nekateri razlogi za pridružitev milenijski ekipi. Miha Lavtar poudarja šest takih razlogov – v Optiwebu slavijo razvoj, ponujajo gorenjsko kuhinjo, gledajo na kakovost posameznega dela, ne pa na število ur, plačan dopust za rojstni dan, team building in uspeh, ki je vedno razdeljen med člane ekipe.

Kako vzpostaviti tako delovno ozračje, nam je razložil Miha Lavtar in poudaril tri lastnosti uspešnega vodje. »Po mojem mnenju, če želi biti uspešen vodja, mora biti inteligenten in potrebuje tri glavne komponente – mora biti čustveno inteligenten in mora razumeti druge ter se tudi znati postaviti v njihovo vlogo. Druga je mogoče ta, da je samokritičen, in tretja je ranljivost, da zna pokazati, da so okrog njega ljudje, ki na določenih področjih znajo več,« pravi Lavtar.

Prihodnost je digitalna

Spletno nakupovanje in spletni medsebojni stiki so med koronakrizo postali del vsakdanjega življenja. Kako vse večja digitalizacija vpliva na prihodnost naše družbe, nam je razložil digitalni specialist iz Škofje Loke: »Vse večja digitalizacija bo za moje pojme pomenila nekaj pozitivnega, se pravi, imeli bomo več časa, ker bodo stvari avtomatizirane in digitalizirane. Pomembno pa je, da bomo znali pridobljen čas izkoristiti nedigitalno.«

Sponzorirana vsebina, ustvarjena v sodelovanju s podjetjem Freedom Finance Europe.


Vsebino omogoča Freedom Finance Europe Ltd.