Računalništvo, telefonija
Avtomoto
Življenjski slog
Triki in nasveti
22.12.2023 06:45
Posodobljeno 4 tedni nazaj.

Deli z drugimi:

Share

Test skiroja Kukirin G3 Pro – nora in nepozabna cestna izkušnja …

… če ne vozimo brezglavo oziroma ne podcenjujemo zmogljivosti električnega skiroja moči 2400 W.
KuKirin G3 Pro (levo) in sovrstnik KuKirin G2 Max (desno)
KuKirin G3 Pro (levo) in sovrstnik KuKirin G2 Max (desno)

Ko sem testiral predhodnika KuKirin G2 Max, sem si mislil, da je že 1000 W motor več kot bi kdorkoli potreboval na slovenskih cestah. Ja, imel je težave z največjimi vzponi, vendar se je povsod drugje odrezal tako dobro, da mi niti na misel ni prišlo, da bi potreboval več moči. Vse dokler nisem pod nogami imel novejšega KuKirin G3 Pro. Če se mi je zdelo 1000 W pretirano za večino, kaj si potem mislim o dveh motorjih z močjo 1200 W? Noro, nepredstavljivo, istočasno izredno nevarno in predvsem zabavno.

PrednostiSlabosti
Neverjetni pospeškiTeža in nepriročno shranjevanje
Klanci niso težavaV napačnih rokah zelo nevarno
Soliden doseg glede na zmogljivost 
Odlična »off-road« zmogljivost 
Presenetljivo udobna vožnja 

KuKirin G3 Pro – glavne specifikacije

  • Motor: dvojni 1200 W
  • Doseg: 80 km (odvisno od teže, terena in načina vožnje)
  • Končna hitrost: 65 km/h
  • Teža: 40 kg
  • Baterija: 52 V 23 Ah (1206 Wh)
  • Zavore: hidravlične (spredaj in zadaj)
  • Vzmetenje: ramenski amortizerji in vijačna vzmet na zadnjem kolesu
  • Pnevmatike: 10-palčne, napolnjene z zrakom
  • Čas polnjenja: 10-11 ur
  • Ostalo: IPX54, vsa potrebna svetila, možnost namestitve sedeža

KuKirin G3 Pro – definitivno izstopa na cesti

KuKirin G3 Pro je skromno rečeno ogromen električni skiro. Predhodnik KuKirin G2 Max ob njem izgleda kot majhen pamž. Še vedno prevladuje kričeča kombinacija črne in oranžne barve, zaradi katere boste (poleg velikosti) izstopali med ostalimi udeleženci v prometu. Če ga nameravate uporabljati za vožnjo po mestu, pričakujte veliko radovednih pogledov in morda tudi večjo pozornost policije. Po slovenski zakonodaji bi morali ta e-skiro registrirati. Koliko bodo na to pozorni modri angeli, pa boste ugotovili med uporabo.

Z velikostjo pa prihaja tudi nekaj prednosti. Na prvem mestu je razširjeno stojišče (20 x 50 cm), ki je dovolj veliko tudi za večje voznike. Pri 95 kilogramih in 180 cm sem se na tem skiroju počutil zelo udobno. Na zadnji strani je še izredno pomembno naslonjalo za nogo, ki bi ga morali redno uporabljati, če želite varno prenesti pretresljive pospeške.

Čeprav ga je izredno enostavno sestaviti in je e-skiro v teoriji tudi zložljiv, bo 40 kilogramov preprečilo enostavno prestavljanje in shranjevanje. Tudi ko ga boste zložili, ga boste težko z eno roko nosili po stopnicah. Tudi samo držalo, kamor se zatakne krmilo, ne deluje najbolj zanesljivo. Pretiranih težav sicer nisem imel, ampak sila 40 kilogramov je kar zajetna za tako majhno držalo in skiro sem raje nosil z obema rokama. Če ga mislite prenašati v prtljažniku avtomobila, boste po vsej verjetnosti morali zložiti zadnje sedeže.

Največji delež k teži prispevajo dva motorja moči 1200 W in snemljiva baterija kapacitete 1206 Wh. Baterija je zaščitena s številčnico, preden jo snamete pa morate odviti še dva vijaka. Zajetna kapaciteta in požrešnost skiroja pomenita, da boste pri popolnoma izpraznjeni bateriji potrebovali več kot 10 ur za polno napolnitev. To ni takšna težava, če jo boste polnili ponoči. Po vsej verjetnosti pa baterije z vsako vožnjo tudi ne boste v celoti izpraznili.

Nora hitrost, udobna vožnja

Uraden doseg je 80 kilometrov, kar je seveda zelo radodarna številka pri tej moči. Več o tem kasneje, lahko pa že zdaj povem, da je realnost bolj okoli 40 kilometrov. Najvišja hitrost pri optimalnih pogojih je absurdnih 65 km/h. Ni potrebno posebej izpostavljati, kaj se lahko zgodi pri tej hitrosti. Svetujemo previdnost, previdnost, previdnost, motoristično čelado in dodatno zaščito za telo.

Spredaj in zadaj so 10-palčne pnevmatike, ki pa kljub temu, da je ta e-skiro prvotno namenjen za terenske dogodivščine, niso specializirane za to. So dvonamenske in se dobro znajdejo tako na cesti kot na makadamu ali gozdnih površinah. Posebej pozorni morate biti na mokrih in mastnih površinah, kjer je 2400 W lahko hitro dvorezen meč. Nudi veliko zabave, a zelo hitro vam lahko tudi zdrsne.

Ima še oceno IP54, kar pomeni, da mu kapljice vode ne bodo škodovale, vseeno pa ni priporočljivo, da zapeljete neposredno v največjo lužo, ki jo najdete na poti.

Na krmilniku je velik zaslon, ki prikazuje stanje baterije, prevoženo trenutno in skupno razdaljo, trenutno hitrost, izbrano prestavo in izbrani način pogona (enomotorni ali dvomotorni). Če bi bil prikazan še čas, bi bil zaslon zame brez napak. Pod desno ročico sta gumb za hiter prehod na dvomotorni pogon ter gumb za menjavo prestave in vklop skiroja. Na tej strani je še zelo odzivna ročica za plin, pri kateri je na začetku potrebno paziti, kako grobi smo s pospeševanjem. Prostora za napake ni, saj vam lahko izjemni pospeški zelo hitro uničijo dan. Na levi ročici so gumb za vklop luči, troblja in gumb za smernike.

Spredaj za udobje skrbijo ramenski amortizerji, zadaj pa vijačna vzmet. Teža in dobro vzmetenje pa pomenita, da je z izjemo skalnatih terenov vožnja zelo udobna. Manjše luknje za KuKirin G3 Pro ne obstajajo, korenine so prav tako lahek zalogaj, ležeči policaji pa odskočna rampa.

Zavore so hidravlične in delujejo zelo zanesljivo. Predhodnik KuKirin G2 Max ima trenutno prevoženih slabih 1000 kilometrov in zavore bi morali menjati vsaj 100 kilometrov pred tem. Priporočal bi, da zavore menjate na dobrih 800-900 kilometrov, odvisno od načina vožnje.

Izredno sem zadovoljen, da je KuKirin pretiraval z osvetljavo. Na skiroju je kar 11 luči: štiri v žarometu, štiri stranske in tri na zadnji zavorni luči. Ima tudi smerokaze, kar vam bo prišlo prav, če boste električni skiro uporabljali v mestu.

Vožnja je lahko izredno zabavna, če boste upoštevali kmečko pamet

Kaj naj rečem? Težko si je predstavljati, kakšna je razlika med enomotornim skirojem moči 1000 W in dvomotornim skirojem s skupno močjo 2400 W. Pričakoval sem, da bodo pospeški le malenkost boljši. Še nikoli se nisem tako hudo zmotil.

Priznam, da mi je pri prvem poskusu zadnje kolo malenkost ušlo izpod nadzora. Pri mestnih e-skirojih so ročice zelo lene, tukaj lenobe ni. KuKirin G3 Pro takoj zagrabi – brez kakršnega koli zamika. Eno nogo imejte vedno na naslonjalu na zadnji pnevmatiki, drugo nogo v normalnem položaju na stojalu in po možnosti še malenkost pokrčeno za boljšo absorpcijo tresljajev in pospeškov.

Morda je bolje, da začnete samo z enim motorjem in med vožnjo preklopite na oba motorja. Za lažjo predstavo, e-skiro KuKirin G3 Pro do 30 km/h potrebuje štiri sekunde ali celo kakšno desetinko manj. Na ravnini sem dosegel končno hitrost 58 km/h, kar je pri moji teži (95 kg) več od pričakovanega.

KuKirin G3 Pro smo testirali vzporedno s KuKirin G2 Max. Na ravnini lahko predhodnik še nekako drži stik, čeprav je razlika v pospeških ogromna. Ampak oba sčasoma dosežeta nore hitrosti. Pri vzponih, še posebej pri 30 stopinjah ali več, pa je G3 Pro pokazal, kdo je vladar.

Medtem ko je na sredini težjega vzpona KuKirin G3 Pro še pospeševal, se je G2 Max počasi začel vleči kot polž. Pri tistih najbolj strmih klancih niti ni prišel do vrha, medtem ko sem z G3 Pro šibal z vsaj 30 km/h. Razlika je očitna – kot dan in noč. Cesta Medvode-Žlebe ima več vzponov, krajših in daljših, in še posebej pri daljših je bilo zanimivo opazovati, kako je moč e-skiroja vedno dosledna. Ne potrebuješ zaleta, vzpone lahko premaguješ tudi iz mrtvega štarta.

Testiral sem ga po cesti, travnati površini, makadamu in gozdnati površini z listjem, blatom in koreninami. 10-palčne zračne pnevmatike se v 90 % dobro obnesejo. Dodatno previden sem bil na razmočenih in mastnih površinah, kjer sem večkrat začutil, da pnevmatike vse te moči ne prenesejo dobro.

KuKirin G3 Pro je lahko neskončen vir zabave

KuKirin G3 Pro lahko večino časa res samo hvalim. Je hiter in premore odlične pospeške, je tudi udoben in varen, če vozimo premišljeno in ne brezglavo. Kakovost izdelave je odlična, ima smerokaze, vse potrebne luči, široko stojalo in premišljeno postavitev gumbov na krmilu.

Njegova največja pomanjkljivost ni strojna, ampak človeška. Če voznik ne bo previden in bo podcenjeval zmogljivost, ki jo ta e-skiro premore, so posledice lahko hude. Še enkrat moram poudariti, da je motoristična (in ne kolesarska) čelada obvezna, spodbujam tudi uporabo dodatne zaščite za ostale dele telesa.

Ali bi ga uporabljal za mestno vožnjo? Ne pogosto. Na kolesarski stezi bi se z njim lahko vozil v prvi ali drugi prestavi, vendar močno dvomim, da se bo tisti, ki se bo odločil za nakup, pripravljen odreči polovici zmogljivosti, ki jo ponuja KuKirin G3 Pro.

Njegovo mesto je izven urbanih središč in na gozdnih poteh, kjer njegova surova moč premaguje vse ovire.

E-skiro lahko kupite na www.geekbuying.com. Uporabite promocijsko kodo 23YES1 za znižanje cene na 1266,35 €. Ob nakupu boste dobili še darilo, in sicer pametno zapestnico Xiaomi Band 8


Prijavi napako v članku
Članek je pripravljen v sodelovanju s podjetjem Geekbuying.
Vas zanima več iz te teme?
Električni skiro električni skiroji


Kaj berejo drugi?

Partnerji Računalniških novic Prikaži vse

ATELJE HERTIŠ d.o.o.

Laznica 63, 2341 Limbuš, Tel: 02 663 30 03
Se trudite povečati prodajo in privabiti nove stranke? Zakaj ne bi kar izkoristili promet, ki gre mimo vašega podjetja? Ali pa enostavno pritegnili obiskovalce določenega dogodka? ... Več

ETRUST d.o.o.

Arja vas 101, 3301 Petrovče, Tel: 03 710 37 80
Etrust d.o.o. razvija MES sisteme, namenjene planiranju in optimizaciji proizvodnje, ki so povezljive tudi z ERP sistemi, kot je npr. SAP. Več
Zlati partner

SIMBIOZA GENESIS, so.p.

Letališka cesta 3, 1000 Ljubljana, Tel: 040 336 311
e-Simbioz@ je projekt Simbioze Genesis, socialnega podjetja, ki ga od začetka leta 2015 izvajajo z namenom izboljšanja in nadgrajevanja računalniških znanj vseh generacij v okviru ... Več
Zlati partner

TIFT d.o.o.

Kamniška ulica 41, 1000 Ljubljana, Tel: 01 600 10 20
Poslovni sistemi se že nekaj časa soočajo s procesom postopne digitalizacije naprav za pripravo, oblikovanje in izdelavo različnih dokumentov. Digitalni Hibridni Upravljalci Dokumentov ... Več