Novice

Hiter vzpon italijanske znamke DR

Italijanski avtomobilski proizvajalec je na domačem trgu v preteklem letu prodal več avtomobilov kot nekatere priznane znamke, kot so na primer MG, Alfa Romeo, Mini, Cupra, Tesla in celo Volvo.

Malo znana italijanska znamka DR se je v preteklem letu prebila med najboljših 20 v Italiji. Z 32.650 prodanimi avtomobili so osvojili 2,1-odstotni tržni delež, zabeležili 34-odstotno letno rast prodaje in nadaljevali uspešno zgodbo leta poprej, v katerem so dosegli 193-odstotno rast. Podjetje DR je leta 2006 ustanovil bivši Fiatov zastopnik Massimo Di Risio z namenom prodaje cenovno dostopnih vozil kitajskega porekla. Na začetku so njihov prodajni program na italijanskem trgu predstavljali preznačkani modeli kitajske znamke Chery, kasneje pa so se povezali tudi s kitajskima znamkama JAC in BAIC.

Predstavitev treh znamk v zadnjih treh letih

V preteklih treh letih so na podlagi sklenjenih partnerstev ob znamki DR predstavili tri nove znamke – Evo, Sportequipe in Lckx. Trenutno njihova ponudba vseh štirih znamk obsega 17 modelov, od manjšega kombilimuzinskega do križancev in športnih terencev, v njihovi paleti pa lahko najdemo tudi model za vožnjo po brezpotjih in poltovornjak. Kupcem ponujajo tudi široko paleto pogonskih možnosti – od bencinskih motorjev (tudi z možnostjo uporabe utekočinjenega naftnega plina) do priključno-hibridnih pogonskih sklopov in baterijsko gnanih električnih pogonskih sklopov.

Pri znamki DR naj bi tudi pripravljali reinkarnacijo športnega avtomobila Osca, ki sta ga leta 1947 zasnovala brata Maserati. Lani so še razširili svoje proizvodne zmogljivosti, kjer na štirih proizvodnih linijah letno lahko proizvedejo 50.000 vozil, vključno z baterijsko gnanimi električnimi modeli. Poleg tega so nadgradili zmogljivosti centra za raziskave in razvoj, oddelka za oblikovanje ter zgradili nove skladiščne kapacitete.

Avtomobilizem.com (Vir: Autocar. Foto: DR.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "Hiter vzpon italijanske znamke DR"


Blinder
3 meseci 12 dni nazaj

Italija je itak čuden trg. Tam zgleda jim je dovolj, da se avto premika in da je čimcenejši.
In Italia le auto più vendute nel 2022 sono, dopo la regina Fiat Panda, Lancia Ypsilon con 40.970 unità vendute, Fiat 500 (33.996 unità), Dacia Sandero (33.922 unità) e Citroën C3 (31.879 unità)

na tistem trgu uspejo še zastarelo Lancio Ypsilon prodat

 
Parižani so odločili: dražje parkirnine za športne terence
Občuten napredek: notranjost prihajajočega MG3