Novice

Škoda Afriq je realizacija študentske ideje

Letošnji projekt Škodinih študentov je koncept reli vozila, ki temelji na modelu Kamiq.

Pri realizaciji osmega projekta v okviru Škodine akademije so slušatelji prvič sodelovali s strokovnjaki športnega oddelka Škoda Motorsport, saj so se odločili za svojevrstno predelavo križanca Kamiq, ki ga predstavljajo v vlogi reli vozila, namenjenega zahtevnim puščavskim tekmovanjem.

Škoda Afriq temelji na predelani osnovi križanca Kamiq, ki so mu ob potrebnih prilagoditvah namenili štirikolesni pogon iz modela Octavia v kombinaciji z 2,0-litrskim turbinsko podprtim bencinskim motorjem TSI s 140 kW (190 KM) in 320 Nm navora, povezanim s 7-stopenjsko avtomatiko DSG. Kljub izbiri večjega in močnejšega agregata jim je, med drugim tudi z optimizacijo notranjosti, uspelo maso avtomobila zadržati na ugodnih 1.350 kilogramih. Posebno pozornost so namenili še izpušnemu sistemu, ki ga je bilo potrebno prilagoditi motorju in spremenjenemu podvozju.

Križanca Kamiq so predelali v športnem duhu; poleg trivratne zasnove so mu namenili širše odbijače, sredinsko nameščeno izpušno cev in zadnje krilo iz ogljikovih vlaken, nameščeno na vrhu prtljažnih vrat. Zeleno belo barvno kombinacijo so povzeli iz modela Fabia Rally2 Evo, videz pa zaokrožajo 16-palčna platišča Dotz z robustnimi pnevmatikami, ki še dodatno poudarijo povečano oddaljenost od tal.

V notranjosti so, v skladu z reli značajem avtomobila, odstranili večino elementov, kot smo jih vajeni v “civilnih” avtomobilih ter uporabili armaturno ploščo, volan in športne sedeže s šesttočkovnimi varnostnimi pasovi iz reliju namenjene Fabie. Za večjo varnost so dodali še varnostno kletko in sistem za gašenje požara, orientaciji na puščavskih brezpotjih pa so namenili navigacijski sistem Garmin. V skladu s sodobnimi časi so namestili sistem dveh kamer z mikrofonom, ki omogoča snemanje vožnje. Za piko na i so dodali še sistem za pridobivanje pitne vode iz zraka, ki so ga zasnovali v izraelskem podjetju Watergen, voznik in sovoznik pa imata zato stalno na razpolago zalogo sveže, prečiščene in mineralizirane pitne vode.

Škoda Afriq, ki je zaradi pandemije koronavirusa nastajala dve leti, poleg poklona legendarnemu reliju Pariz-Dakar s svojim imenom obeležuje tudi pričetek Škodinega vodenja poslovanja Skupine Volkswagen na področju severnoafriške regije. Podobno kot prejšnji koncepti Škodinih študentov, tudi Škoda Afriq ostaja ena in edina, saj pričakovano ne bo namenjena serijski proizvodnji.

Avtomobilizem.com (Vir: Škoda, Carscoops. Foto: Škoda.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Luca de Meo poziva k spremembi kriterijev varnosti
Vse za e-mobilnost in energetsko samooskrbo na enem mestu