Naj zelena koordinatorica Nevenka Klun iz destinacije Kočevsko

2.6.2023 | 10:20

Naj zelena koordinatorka Nevenka Klun iz destinacije Kočevsko (Foto: Jošt Gantar)

Naj zelena koordinatorka Nevenka Klun iz destinacije Kočevsko (Foto: Jošt Gantar)

V Bohinju se je odvil Zeleni dan slovenskega turizma, osrednji dogodek trajnostnega turizma v Sloveniji. V Bohinj ECO Hotelu je STO v sodelovanju s Konzorcijem Slovenia Green podelila 69 novih znakov Slovenia Green. V Zeleno shemo sta v zadnjem letu dni na novo vstopili destinaciji Žirovnica ter Portorož-Piran. Leta 2022 je bilo v destinacijah, ki se ponašajo z znakom Slovenia Green, ustvarjenih okoli 90 odstotkov vseh turističnih prenočitev v Sloveniji.

Zeleni dan slovenskega turizma je namenjen turističnim deležnikom in partnerjem, ki so trajnostni razvoj postavili v jedro svojega delovanja. Osrednji del dogodka sta predstavljala podelitev plaket prejemnikom znaka Slovenia Green in program z izobraževalnimi vsebinami s področja trajnostnega razvoja. Letos sta dogodek gostila destinacija Bohinj ter Bohinj ECO Hotel, oba člana Zelene sheme slovenskega turizma. Zbrane je nagovoril tudi župan Bohinja Jože Sodja. STO je Zeleni dan pripravila v partnerstvu s Konzorcijem Slovenia Green ter Turizmom Bohinj.

Na Zelenem dnevu slovenskega turizma je plakete prejelo:

Seznam prejemnikov

Samo v zadnjem letu, od Zelenega dne 2022, smo v Zeleni shemi slovenskega turizma na novo podelili 69 novih znakov Slovenia Green. Ob novih prejemnikih je danes znake prejelo še 14 destinacij, ki so znak Slovenia Green Destination po treh letih od zadnjega prejema obnovile.

Ob znakih Slovenia Green je bil drugič podeljen tudi naziv naj zeleni koordinator oz. naj zelena koordinatorica. Tokrat si je naziv prislužila Nevenka Klun iz destinacije Kočevsko. Delo zelenih koordinatorjev je letošnja naj zelena koordinatorica opisala kot zahtevno: »Zelena shema je zastavljena zelo široko in ni dovolj, da se trudimo le turistični delavci, pač pa so vključena tudi številna druga področja. Zeleni koordinator mora zato delovati zelo povezovalno, imeti mora odličen pregled nad dogajanjem na destinaciji in vzpostavljeno široko mrežo stikov, biti pa mora tudi zelo potrpežljiv. Posluh občine in vodilnih v drugih javnih zavodih je za dobro oceno destinacije nujno potreben.«

STO

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava