Predstavitve

Ključne lastnosti za uspeh

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: slovenska predstavitev

S prenovo je Mitsubishijev križanec pridobil priključno-hibridni pogonski sklop in nekaj lepotnih osvežitev, s katerimi naj bi stopil na čelo prodajne palete znamke v Evropi.

Več prostora

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV (8)Kompaktni križanec, ki ga znamka Mitsubishi trži od leta 2017, je ob novem mejniku v življenjskem ciklu doživel nekaj oblikovnih sprememb in pridobil priključno-hibridni pogonski sklop. Eclipse Cross se v paleti proizvajalca po velikosti uvršča med ASX in Outlander ter je v drugi fazi po zunanjih merah nekoliko daljši (140 mm), kar se v veliki meri odraža v daljšem zadku in posledično prostornejšem prtljažniku (povečana prostornina in 80 mm daljše prtljažno dno).

Pogled na prednji del razkriva evolucijo oblikovalskega koncepta Dynamic Shield, spremenjen je prednji odbijač ter nekoliko preoblikovana žarometa in meglenki. Na zadku s predrugačenimi žarometi je namesto deljenega po novem enotno večje steklo, kar izboljšuje preglednost. Tako sprednji kot zadnji del se nekoliko razlikujeta glede na uporabo barv in materialov pri različnih paketih zunanjosti (P-Line, H-Line oziroma M-Line, ki so del pripadajočih opremskih paketov).


Eclipse Cross PHEV v številkah – dolžina: 4.545 mm, širina: 1.805 mm, višina: 1.685 mm, medosna razdalja: 2.670 mm, odmik od tal: 184 mm, prostornina prtljažnika: 359-1.108 l.


Mitsubishi Eclipse Cross PHEV (21)V notranjosti je sredinsko nameščen nekoliko večji (8″) zaslon infozabavnega sistema, ki ima v boljših paketih opreme vključeno navigacijo Tom Tom ter dodana opozorila za statične radarje. Nekaj sprememb razkriva tudi sredinska konzola s črno prestavno ročico in PHEV stikali za klimatsko napravo, kjer ni več najti drsne površine za upravljanje.

Le kot priključni hibrid s štirikolesnim pogonom

Eclipse Cross je po novem kupcem na voljo izključno s priključno-hibridnim pogonskim sklopom sistemske moči 138 kW, ki združuje 2,4-litrski bencinski agregat z Atkinsovim ciklom (72 kW/98 KM), prednji elektromotor nazivne moči 25 kW (max 60 kW), zadnji elektromotor nazivne moči 30 kW (max 70 kW) ter pogonsko baterijo kapacitete 13,8 kWh. Sistem med vožnjo samodejno izbira v danem trenutku najbolj učinkovit način pogona – električen način (do 135 km/h), zaporedni hibridni način (bencinski motor generira električno energijo) ali vzporedni hibridni način (ob obeh elektromotorjih se pogonu pridruži še bencinski motor). Prednji in zadnji elektromotor poleg drugega skrbita za delovanje štirikolesnega pogona S-AWC s petimi prednastavitvami (normal, eco, suha cesta, groba podlaga in sneg) z optimalnim nadzorom porazdelitve navora spredaj in zadaj, kar naj bi zagotavljalo odličen oprijem, vodljivost in stabilnost vozila v vseh pogojih.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV (12)Namestitev pogonske baterije, ki z eno polnitvijo zagotavlja okvirno 45 km električnega dosega, dodatno prispeva k znižanju težišča. Voznik lahko preko stikal nadzoruje njeno stanje napolnjenosti ter po potrebi izbere najprimernejši vozni način (Normal-Save-Charge-EV). Za optimalno stanje in podaljšane življenjske dobe baterijskega sklopa dodatno skrbi sistem za hlajenje med navadnim polnjenjem, ki aktivira hladilni ventilator (po potrebi ga je mogoče izključiti s stikalom na dnu armaturne plošče). Navadno polnjenje na domači polnilni postaji (Type 2) naj bi baterijo napolnilo v 4-7 urah (glede na jakost varovalk), hitro polnjenje (CHAdeMO) pa naj bi v 25 minutah prispevalo k 80-odstotni napolnjenosti. Sistem omogoča tudi deljenje energije (V2X) preko vtičnice v vozilu.

Uradne cene za priključno-hibridni Eclipse Cross se pričenjajo pri 34.990 evrih za paket opreme Intense ter nadaljujejo do 41.190 evrov za paket opreme Diamond. Vse cene so nekoliko omiljene s promocijskim eko popustom v višini 1.00o evrov, za več podrobnosti pa vam je na voljo priloženi cenik.

Besedilo in foto: Urška Radolović.

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Ključne lastnosti za uspeh"


RedBaron
2 leta 3 meseci nazaj

Načeloma dober avto, prijeten kokpit… sem gledal “prejšnjega”, ko je bil 1.5 turbo bencinar in cena okoli 26 k€ (4×4).

Tale pa je občutno (pre)drag!

tha_man
2 leta 3 meseci nazaj

V ceniku piše da ima 165kw/220 KM.

Pa kolk sem gledal novo “premium” ozvočenje nima več subwooferja…

xxl
2 leta 3 meseci nazaj

Glede na cene PHEV, dober paket.

Bucko99
2 leta 3 meseci nazaj

Za tak paket 4×4 ne vem če je kaj cenejšega…

 
Odločnejšega videza
Podoben, a drugačen