Na številnih trgih bo amarok serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom. Glede na regijo in motor bosta na voljo dva različna štirikolesna sistema, eden z vklopljivim in drugi s stalnim štirikolesnim pogonom. Foto: Volkswagen
Na številnih trgih bo amarok serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom. Glede na regijo in motor bosta na voljo dva različna štirikolesna sistema, eden z vklopljivim in drugi s stalnim štirikolesnim pogonom. Foto: Volkswagen

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je razkrila novi amarok, ki je bil oblikovan in zasnovan v Nemčiji in Avstraliji, izdelovali pa ga bodo v Južnoafriški republiki.

V drugi generaciji je novo vse, poudarjajo pri Volkswagnu, kjer tudi z zunanjo obliko poudarjajo, da je večji (v primerjavi s predhodnikom za skoraj 10 centimetrov), močnejši in predvsem bolj atletski. Na izbiro bo s štirivratno dvojno kabino in dvovratno enojno kabino. Za 17,3 daljša medosna razdalja od predhodnika prinaša več prostora v kabini, predvsem v drugi sedežni vrsti.

Novi 10-stopenjski menjalnik nadomešča 8-stopenjski avtomatski menjalnik, ki se je vgrajeval v predhodnika. Poleg njega bodo za različne motorje na voljo še 6 stopenjski avtomatski ter ročni 6-stopenjski in 5-stopenjski menjalniki. Foto: Volkswagen
Novi 10-stopenjski menjalnik nadomešča 8-stopenjski avtomatski menjalnik, ki se je vgrajeval v predhodnika. Poleg njega bodo za različne motorje na voljo še 6 stopenjski avtomatski ter ročni 6-stopenjski in 5-stopenjski menjalniki. Foto: Volkswagen

Poudarek na terenskih zmogljivostih

Izboljšali so terenske zmogljivosti. Na številnih trgih bo serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom, dodatno pa vožnjo po terenu izboljšuje bistveno večja prevozna globina za premagovanje vodnih poti. Prej je znašala 500 mm, zdaj pa kar 800 mm.

Paleto zaslonov v kabini sestavljajo digitalni 8,0-palčni instrumenti (lahko meri tudi 12 palcev) in najsodobnejši zaslon na dotik v obliki tablice (od 10,0 do 12 palcev) za infotainment sistem. Na novo so zasnovali sedeže. Voznik in sovoznik sedita na ergonomsko oblikovanih sedežih, ki so pri višjih stopnjah opreme večinoma električno nastavljivi.

Tehnologija pogona zagotavlja, da bo novi amarok vlekel breme do 3,5 tone. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Tehnologija pogona zagotavlja, da bo novi amarok vlekel breme do 3,5 tone. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Ena ali dve paleti

Tako kot pri predhodniku je na nakladalni površini med kolesnima ohišjema dovolj prostora za prečno naloženo evropaleto; pri izvedbi z enojno kabino je mogoče namestiti dve prečno naloženi paleti. Povečala se je tudi največja nosilnost: z dobre ene tone na 1,16 tone. Tovorni prostor je mogoče zavarovati tudi z električno pomičnim rolojem.
Za novi amarok so bili razviti štirje turbodizelski motorji (TDI) in en turbobencinski motor (TSI) z močjo od 110 do 222 kW.

Vse različice z močjo od 154 kW bodo na trg prišle serijsko opremljene z novim 10-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki bo imel elektronsko prestavljanje (shift-by-wire). Za različico s 150 kW bo ta avtomatski menjalnik na voljo kot dodatna oprema.