Članki
Vsebinsko oglaševanje

Kaj je zaznamovalo zadnjih 30 let?

Prva številka časnika Finance je izšla pred 30 leti. V tem času se je spremenilo veliko, tako na Financah kot seveda tudi v poslu, gospodarstvu.
Avtor
avtor
28.10.2022 00:38
Dopolnjeno: 08.12.2022 11:37
Čas branja: 4 min

Direktor in glavni urednik Financ Peter Frankl se teh 30 let v kolumni spominja:

»V tridesetih letih smo doživeli številne razvojne etape. Bilo je obdobje začetništva, bil je čas novinarskega viharništva v prvih letih tisočletja; ko so internet in družbena omrežja tako rekoč docela spremenili medijsko krajino, smo objeli poslanstvo, da želimo z neodvisnim novinarstvom, podjetniškim žarom, usmerjenim h kupcu, in razumevanjem potreb slovenske poslovne skupnosti delovati kot orodje, s katerim slovenski gospodarstveniki, podjetniki, menedžerji, naložbeniki in davkoplačevalci sprejemajo boljše odločitve. Bilo je obdobje, ko smo bili začetniki, potem je bil čas, ko nas je kdo jemal kot rumene, zdaj smo, vsaj mislim, da je tako, sprejeti kot sicer kritičen, a nasvetni medijski sestavni del slovenskega posla, domačega in mednarodnega. Vedno smo bili odprti, tako navznoter kot tudi navzven, prisegamo na tolerantno, podjetno in tržno Slovenijo.«

Vseh 30 let smo trgu želeli ponuditi izdelke oziroma storitve, ki so zanj privlačne in – jih potrebuje.

Vse, kar se je v 30 letih dogajalo in zgodilo v Sloveniji in na njeni poslovno-gospodarski sceni, smo zbrali v posebni reviji 30 let Financ. Kako se je gibala inflacija v tem času, kakšna je bila gospodarska rast, kdo je najbolj zaznamoval gospodarsko dogajanje? Predstavljamo tudi dve podjetji, ki – tako kot mi – letos praznujeta 30 let. Vprašali smo izkušene menedžerje, kateri je bil njihov največji izziv, kaj so se naučili v poslu in kaj svetujejo drugim. Svoj pogled na 30 let pa so predstavile tudi direktorice Poslovne akademije Financ, projektnega in vsebinskega trženja, trženja vsebin in nišnih projektov.

Srečno in hvala, ker ste z nami!