R.S. | 8. 7. 2022, 17:00 | Vir: STA

Znano je, kdaj se bo končala sanacija severne ljubljanske obvoznice

Fotografija je simbolična.

Twitter/Promet.si

Prvotno so nameravali izvesti intervencijsko sanacijo, a so se po podrobnejši preučitvi stanja na terenu odločili, da izvedejo obsežnejšo sanacijo, s katero bi zagotovili, da do tovrstnih pojavov ne bo več prihajalo.

Dars se je odločil za obsežnejšo sanacijo severne ljubljanske obvoznice, potem ko je cestišče v torek zvečer poškodovalo hudo neurje.

Sanacija bo stekla sredi prihodnjega tedna, po prvih ocenah pa bo trajala do konca avgusta.

Facebook Promet.si/fotomontaža

Vozišče severne ljubljanske obvoznice je v torek zvečer v hudem neurju poškodoval vdor vode iz odvodnega kanala pod cestiščem, so pojasnili na Darsu. Prvotno so nameravali izvesti intervencijsko sanacijo, a so se po podrobnejši preučitvi stanja na terenu odločili, da izvedejo obsežnejšo sanacijo, s katero bi zagotovili, da do tovrstnih pojavov ne bo več prihajalo.

Podaljšanje potovalnih zastojev in zastoji

Do vdora vode v vozišče je prišlo zaradi preobremenitve meteornega kanala, ki poteka pod voziščno konstrukcijo v obliki betonske kinete škatlastega profila in ga upravlja Javno podjetje Vo-ka Snaga.

Zaradi tega je zalilo spodnji in zgornji ustroj vozišče konstrukcije in lokalno zaradi pritiska dvignilo vozišče, so pojasnili pri upravljavcu avtocest in hitrih cest.

Ker je stik med pokrivnimi ploščami in steno kinete netesen, bodo morali za uspešno rešitev problema zamenjati obstoječo kineto pod cestiščem severne obvoznice in jo nadomestiti z novo, vodotesno konstrukcijo. Takšna rešitev bo preprečila vdor vode tudi ob nevihtah z močnejšimi nalivi. 

Po vdoru vode je Dars zaradi varnosti nemudoma zaprl vozni pas v razdalji približno 300 metrov v območju priključka Celovška cesta proti Bežigradu.

Zapora zlasti v prometnih konicah povzroča podaljšanje potovalnih časov in zastoje, zato bodo za izboljšanje pretočnosti že ponoči preusmerili ves promet na sosednje smerno vozišče, kjer bo v razdalji 300 metrov urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ