Novice

Land Rover Defender v podaljšani izvedbi

Britanski avtomobilski proizvajalec paleti terensko zmogljivih modelov Defender dodaja podaljšano različico za osem potnikov.

Land Rover Defender 130 je daljša izvedba modelov 90 in 110 z nespremenjeno medosno razdaljo (3,022 m) in dolžino 5,358 m. Dodatnih 34 centimetrov dolžine ob škatlasti obliki omogoča namestitev tretje vrste sedežev, za katero ostane še 389 litrov prostora za prtljago, v primeru le petih sedežev pa bo prtljagi namenjenih obilnih 1.329 litrov prostora.

V skladu z renomejem znamke bodo tudi potnikom v tretji vrsti na voljo ogrevani sedeži in lastna sončna streha, opcijsko pa bo za še več udobja možno naročiti 4-področno klimatsko napravo. Standardno bo za podajanje informacij skrbel 11,4-palčni zaslon informacijsko-multimedijskega sistema, udobno vožnjo in terenske zmogljivosti pa bo med drugim zagotavljalo tudi serijsko zračno vzmetenje. Kljub večji dolžini Land Rover Defender 130 v veliki večini ohranja enake terenske zmogljivosti kot krajši izvedenki, malenkost manjši je le izstopni kot.

Podaljšani različici so namenili nov barvni odtenek rdeče Sedona, ob prihodu na evropski trg pa bo na voljo s tremi motornimi različicami s tehnologijo blagega hibrida. Dizelska različica D300 bo razvila 220 kW (300 KM) in 650 Nm navora, medtem ko bosta bencinska vrstna šestvaljnika na voljo z 223 kW (304 KM) in 470 Nm navora v modelu P300 ter 298 kW (406 KM) in 550 Nm navora v modelu P400.

Ob začetku prodaje bodo kupcem ponudili različico First Edition, ki bo na voljo v treh bogato opremljenih različicah in barvnih kombinacijah zunanjosti in notranjosti, kupci pa bodo imeli še možnost izbire med opremskimi paketi HSE, X-Dynamic SE, X-Dynamic HSE ter X.

Pri znamki Land Rover so že pričeli s pobiranjem prvih naročil, cene pa naj bi se na britanskem trgu pričele pri 73.895 angleških funtih (83.000 evrih).

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops, Land Rover. Foto: Land Rover.)

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Land Rover Defender v podaljšani izvedbi"


frgo
1 leto 10 meseci nazaj

To je to, avto, ki ga popravljaš sam na poti. Med oranjem njive v Angljiji ali v afriški divjini. Govorim seveda o nekdanjem modelu. Komu je tale novi namenjen mi ni jasno. Verjetno velemestnim avanturistom. Jaz bi se bal s tem vozit izven dosega raznih asistenc.

chad
1 leto 10 meseci nazaj

Še najbolj sigurno je pa da ostaneš doma

1 leto 10 meseci nazaj

Land Rover je dober za it v divjino. Če pa bi se rad iz divjine tudi vrnil, vzameš Land Cruiserja. S tem novim to drži še toliko bolj.

xxl
1 leto 10 meseci nazaj

Ali vsaj Lado Nivo.

 
Volvo se kot prvi avtomobilski proizvajalec pridružuje pobudi SteelZero
Nova generacija križanca BMW X1