Novice

Audi R8 bo v 2019 vstopil prenovljen

Naše septembrsko ugibanje iz Pariza se je uresničilo. Dobršen del podobe prednjega dela Audija R8 LMS, pripravljenega za dirke v razredu GT3, so Nemci prenesli tudi na izpeljanko R8 za običajno cestno uporabo.

S pojmom dobršen del mislimo predvsem na novo oblikovana žarometa s tehniko LED tehniko in »motorno« masko s tremi režami nad njo, s katerimi se trudi novinec vleči vzporednice z originalnim Audijem Quattro. Zadnji luči smo ravno tako že videli na LMS izpeljanki v Parizu. Ves preostali del aerodinamičnega paketa avta je jasno samosvoj »civilni« različici R8, kjer Audi trdi, da so odprtine za vstop hladilnega zraka v prednjem odbijaču večje ter s tem prilagojene za učinkovitejše hlajenje vseh relevantnih komponent avta.

O ostalih oblikovalskih ali funkcionalnih popravkih na avtu Audi ni bil posebej zgovoren. Izjema je samo tridelen pokrov motorja, ki je dobavljiv serijsko v plastiki, proti doplačilu pa iz lažjih ogljikovih vlaken.

Ker so v kabini spremembe omejene zgolj na nove barve ter barvne kombinacije, bomo preostal del opisa novosti omejili na njegov tehnični del. Inženirjem iz pogonskega oddelka Audi Sport je uspelo iztisniti iz »vstopne« različice R8 570 KM (419 kW) ter 550 Nm, kar je 30 KM in 10 Nm več kot prej. Tudi R8 Performance je močnejši kot prej, a je tam naskok z 10 KM (na 620 KM) ter 20 Nm (na 580 Nm) nekoliko manjši kot pri šibkejši izpeljanki. Medtem ko rabi šibkejši od dvojice iz mirovanja do 100 km/h le 3,4 sekunde, opravi isti šprint Performance različica celo v 3,1 sekundah. Največja hitrost prvega je 324 km/h, močnejšega pa 331 km/h.

Audi je sicer skop s podrobnostmi o dodelavah na podvozju, a zatrjujejo, da je po njihovi zaslugi novinec še bolj stabilen in vozno dinamičen kot prej. Vozniku naj bi po zaslugi optimizacije nastavitve volana zagotavljal tudi več povratne povednosti o dogajanju pod prednjimi kolesi. Da bo osveženi Audi R8 ne samo hitrejši, ampak se bo tudi zanesljivejše ustavljal, so se »poigrali« tudi z elektronskim  stabilizacijskim sistemom, ki močnejši izpeljanki omogoča do 1,5 metra krajše poti ustavljanja s hitrosti 100 km/h oziroma največ pet metrov krajše ustavljanje s hitrosti 200 km/h.

Začetek prodaje prenovljenega R8 je za začetek 2019 s cenami, ki nam jih mora proizvajalec še zaupati.

Avtomobilizem.com (Vir: Auto Express, Carscoops. Foto: Audi.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Nissan Leaf za stabilizacijo električnega omrežja
Sveže podrobnosti o Škodi Scala