Novice

Električni športnik: oznaka VZ prinaša Cupri Born precej več moči

Čast, da izdela prvi športni električni model znotraj skupine Volkswagen, je pripadla Cupri, ki je razkrila Born VZ.

Oznaka VZ prinaša Bornu precej močnejši, na zadnji osi nameščen elektromotor, ki ima 240 kilovatov in 545 njutonmetrov navora. Gre za 70-kilovatni prirastek moči in 235 njutonmetrov večji navor v primerjavi z običajno različico. Born VZ ima zaradi večje moči in navora tudi bistveno hitrejši pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro (5,7 sekunde) ter doseže 200 kilometrov na uro.

Večja moč ne škoduje dosegu

Španski proizvajalec je poudaril, da večja moč ne zmanjša dosega avtomobila. Predvsem zato, ker so povečali zmogljivostCupra Born VZ avtomobilizem.com_7 baterijskega paketa s 77 na 79 kilovatnih ur. Doseg modela Born VZ po merilnem ciklu WLTP znaša impresivnih 570 kilometrov, baterijo pa je mogoče polniti z največjo močjo 170 kilovatov.

A novosti tukaj ni konec. Inženirji so veliko časa posvetili tudi podvozju. Prilagodljivo vzmetenje postaja bolj vsestransko zaradi vgrajenih novih vzmeti in blažilnikov, obenem pa so izboljšali še stabilizatorje. Optimizirali so odzivnost volana in, kot so zapisali pri Cupri, popravili občutek pri zaviranju.

Malenkosti ga razlikujejo od preostalih izvedenk

Born VZ se bo od preostalih izvedenk razlikoval po 20-palčnih platiščih, ki so lahko ob doplačilu kovana in obuta v visokozmogljive pnevmatike. Z VZ prihajata tudi dve novi ekskluzivni barvi in temno kromirana oznaka na prtljažnih vratih.

V notranjosti bodo lastniki pozdravili prihod večjega 12,9-palčnega zaslona na dotik, ki je bil predstavljen v prenovljenem ID3. Poleg drugačne ambientalne osvetlitve je serijsko opremljen še s športnimi sedeži. Enaki so vgrajeni v model Formentor VZ5. Proizvodnja modela bo stekla v tretjem četrtletju leta, zato cene še niso znane.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Cupra.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Šok leta? Stellantis želi v Fiatovi tovarni izdelovati modele kitajskega Leapmotorja.
Dacia je upoštevala kritike: marsikdo bo mislil, da gre za novo generacijo Springa