Novice

Škoda s prvo skico notranjosti novega koncepta Vision 7S

Vision 7S bo prvi koncept češke znamke, ki bo zasnovan v skladu z njihovo novo oblikovalsko filozofijo.

Škoda je razkrila prvo skico notranjosti prihajajočega električnega koncepta Vision 7S, ki bo predstavljal njihov prvi avtomobil, zasnovan v skladu z novim oblikovalskim jezikom. Notranjost novega koncepta naj bi omogočala udobno vožnjo sedmim ljudem ter kljub digitalizaciji ponujala uravnovešeno kombinacijo digitalnih nastavitev in analognih gumbov.

Iz skice je razvidno, da so imeli Škodini oblikovalci pri zasnovi notranjosti novega električnega koncepta v mislih vsestranskost družinskega avtomobila, poudarjeno z vrsto detajlov, ki bodo dodatno povečali uporabnost in udobje. Zanimiva rešitev je vgrajen otroški sedež na sredinski konzoli, ki sedemsedežni zasnovi praktično doda še en (polovični) sedež za najmlajšega družinskega člana. Otroški sedež je po besedah Škodinih predstavnikov nameščen na najbolj varnem mestu v avtomobilu, njegova lokacija pa obenem omogoča potnikom v drugi sedežni vrsti nadzor in komunikacijo z otrokom.

Inovativna je tudi zasnova ostalih sedežev, namenjenih potnikom, saj omogočajo namestitev tabličnih računalnikov in ostalih naprav, njihov transport po končani vožnji pa olajšajo odstranljivi nahrbtniki, ki so vgrajeni v sedežih. Sedeže sprednje vrste bo možno namestiti v dveh različnih konfiguracijah – med vožnjo bo vse, vključno z zasloni, orientirano k vozniku in vožnji, ob postanku pa bo možno zaslon obrniti v ležeč položaj ter ob umiku volana in instrumentne plošče pridobiti še več prostora za udoben počitek.

Po besedah direktorja Škodinih oblikovalcev Oliverja Stefanija nameravajo z novim oblikovalskim pristopom še dodatno izboljšati uporabniško izkušnjo, obogateno z nastavljivimi in premikajočimi notranjimi elementi in novo zasnovanimi rešitvami, ki jih pri Škodi poznamo pod oznako Simply Clever. Dodaja še, da je značaj novega oblikovalskega jezika minimalističen, funkcionalen in avtentičen, v prihodnosti pa se nameravajo pri Škodi še naprej osredotočati na tradicionalne prednosti njihove znamke, kot so prostornost, enostavnost uporabe in visok nivo funkcionalnosti.

Avtomobilizem.com (Vir: Škoda, Carscoops. Foto: Škoda.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Aston Martin do dodatnih sredstev s pomočjo savdskega investicijskega sklada
Prodaja vozil v Evropi najnižja po letu 1996